۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
اشتغال ۱۸ هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد

اشتغال ۱۸ هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

بوشهر_ هاشم‌زاده فرهنگ مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از اشتغال ۱۸ هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی خبر داد.

هادی هاشم‌زاده فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی بزرگترین تاسیسات گاز منطقه است و بالغ بر ۷۰ درصد گاز کشور از این مجتمع برداشت و فرآوری می‌شود.

وی افزود: تمام پالایشگاه‌های مجتمع گازی در مدار تولید هستند و روزانه بالغ بر ۵۶۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین در این مجتمع تولید می‌شود که امیدواریم در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" شاهد افزایش میزان تولیدات مجتمع گازی باشیم.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون روزانه بیش از ۲۰ هزار تن گاز مایع نیز در این مجتمع تولید می‌شود که نشانه جایگاه این مجموعه است.

هاشم‌زاده فرهنگ تصریح کرد: همچنین تولید روزانه ۷۵۰ هزار بشکه میعانات گازی و تولید روزانه ۱۶ هزار تن اتان نیز از دیگر تولیدات ارزشمند این مجتمع است.

وی بیان کرد: افزایش اشتغال جوانان به ویژه جوانان متخصص و متعهد بومی در این مجتمع از مهم‌ترین اهداف مدیران مجتمع است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از اشتغال ۱۸ هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر از جوانان متخصص در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی مشغول هستند که امیدوارم شاهد رونق تولید در این مجموعه باشیم‌.

کد خبر: ۱۱۵٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha