۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان با برنامه افزایش تولید همراهی کند
رئیس صمت زنجان:

شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان با برنامه افزایش تولید همراهی کند

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان بر لزوم افزایش تولید با ظرفیت اسمی روغن نباتی جهان در استان زنجان تاکید کرد و گفت: شرکت تولید کننده روغن نباتی در استان باید با برنامه افزایش تولید همراهی کند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: کارخانه تولید کننده روغن نباتی در زنجان هم‌ اکنون با ۱۰ درصد ظرفیت خود، روزانه ۲۰ تن تولید دارد که این میزان باید به بیش از ۲۰۰ تن برسد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تولید با ظرفیت اسمی روغن نباتی جهان در استان زنجان، اظهار کرد: شرکت تولید کننده روغن نباتی در استان باید با برنامه افزایش تولید همراهی کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تلاش می‌شود واحدهایی مانند روغن نباتی که کمتر از ظرفیت اسمی خود تولید دارند، در حد نام و ظرفیت اسمی خود کار کنند و این درحالی است که میزان تولید روغن نباتی جهان حدود ۱۰ درصد ظرفیت آن است و این واحد تولیدکننده روغن نباتی باید تلاش کند به جای تولید ۱۵ تا ۲۰ تن در روز، تولید خود را به حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن برساند.

فغفوری تاکید کرد: اگر تولید این شرکت افزایش یابد به یقین اشتغال خوبی از منابع و سرمایه‌های موجود در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات این صنعت که باعث بروز موانعی بر سر راه تولیدات آن با ظرفیت اسمی شده است، تاکید کرد: یکی از مشکلات بحث مدیریت آن است، اگرچه در یک سال اخیر، متفاوت با سال‌های گذشته عمل کرده است و در زمانی که کشور با کمبود روغن مواجه بود، با کمک شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان، روغن مورد نیاز استان تأمین شد و با وجود کمبود روغن، نبود روغن احساس نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت روغن در کشور خوب است و بسیاری از کارخانه‌ها با ظرفیت کامل کار می‌کنند، گفت: طبیعی است که اگر روغن نباتی جهان هم، مشکلات خود را حل کند و مدیریت آن اراده مصمم و جدی‌تری نسبت به گذشته برای فعالیت بیشتر داشته باشد، می‌تواند در مدت کوتاه تعداد حداقل ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر دیگر جذب و به مجموعه حدود ۹۰ نفری حال حاضر این شرکت اضافه کند.

فغفوری تصریح کرد: در صورتیکه این کارخانه با راهکارهای لازم، به ظرفیت تولید مد نظر نرسد، قطعاً راهکارهای دیگری به‌کار گرفته می‌شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha