۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
جهش صنعت ساخت و ساز در چین| رشد ۹ درصدی بازار تجهیزات ساختمانی آسیا_اقیانوسیه تا ۲۰۲۵
بازار گزارش می‌دهد؛

جهش صنعت ساخت و ساز در چین| رشد ۹ درصدی بازار تجهیزات ساختمانی آسیا_اقیانوسیه تا ۲۰۲۵

در سال ۲۰۱۸، ارزش بازار ساختمان در چین نزدیک به ۹۰۰ میلیارد دلار برآورد شد که انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۱.۱ تریلیون رشد داشته باشد.

به گزارش بازار، انتظار می‌رود بازار تجهیزات ساختمانی منطقه آسیا_اقیانوسیه در دوره پیش‌بینی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ نرخ رشد بیش از ۹ درصدی را نشان دهد. برای مبارزه با مشکلات عمده ای مانند تراکم ترافیک، انفجار جمعیت، هزینه های بالای تولید و زیرساخت های حمل و نقل کهنه، اقتصادهای در حال توسعه اکنون سرمایه گذاری زیادی در توسعه زیرساخت ها انجام می دهند.

 این عوامل موجب افزایش فروش بازار ماشین آلات ساختمانی در سراسر جغرافیای آسیا و اقیانوسیه می شود. از آن جایی که کشورهای آسیا و اقیانوسیه سریع ترین نرخ رشد اقتصادی را در کل جهان نشان می دهند، انتظار می‌رود که این منطقه با افزایش فعالیت‌ های ساخت‌ و ساز در کشورهایی مانند چین، هند و کشورهای آسه‌آن، بازار بزرگی باشد که صنعت ساختمانی جهانی را پیش می‌ برد.

پروژه های بزرگ در حال انجام در چین به ماشین آلات و مواد زیادی نیاز دارند تا از یک نقطه کشور به قسمت دیگر منتقل شوند. پروژه هایی مانند پروژه برق آبی Tianhuangping، پروژه انتقال آب جنوب شمال، طرح یک کمربند_یک جاده و فرودگاه پکن برخی از پروژه هایی هستند که تجهیزات ساخت و ساز زیادی را مستقر خواهند کرد.

چین در سال ۲۰۱۹ رشد متوسط ​​ماهانه ۵.۳ درصدی را در توسعه زیرساخت دارایی های ثابت ثبت کرد. این کشور، همچنین ۲۵ درصد افزایش فروش بیل مکانیکی را در سال ۲۰۱۹ ثبت کرد که نشان دهنده رشد فعالیت های ساختمانی است. در سال ۲۰۱۸، ارزش صنعت ساخت و ساز در چین نزدیک به ۹۰۰ میلیارد دلار برآورد شد که انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۱.۱ تریلیون رشد داشته باشد.

همچنین، تقاضا برای ماشین‌ هایی که مقرون به صرفه هستند، همراه با فشارهای نظارتی برای آلایندگی کمتر، تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی را تحت فشار قرار می‌دهد تا خودروهای الکتریکی و هیبریدی را به جای خودروهای سنتی هیدرولیک و مکانیکی انتخاب کنند.

وضعیت کلی بازار جرثقیل به دلیل رشد تعداد پروژه های ساخت و ساز بزرگ در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نشانه هایی از توسعه را نشان داده است. ابتکار یک کمربند_ یک جاده چین یک پروژه بسیار جاه طلبانه است که هدف آن ایجاد یک بازار واحد با جغرافیای سراسر جهان از طریق جاده، راه آهن و مسیرهای دریایی است.

بازار تجهیزات ساختمانی آسیا-اقیانوسیه آخرین روندها و توسعه فناوری در تجهیزات ساختمانی این منطقه، تقاضای نوع ماشین آلات، نوع درایو، کشورها و سهم بازار تولید کنندگان عمده تجهیزات ساختمانی در آسیا و اقیانوسیه را پوشش می دهد و بر اساس نوع ماشین آلات (جرثقیل، هندلینگ تلسکوپی، بیل مکانیکی، لودر و بکهو، موتور گریدر، و غیره)، نوع درایو (موتور IC و برقی و هیبریدی) و کشور تقسیم شده است.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha