۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
نوسازی ناوگان راهداری زنجان نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرکل راهداری زنجان:

نوسازی ناوگان راهداری زنجان نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان گفت: ماشین آلات راهداری استان زنجان ۲۰ تا ۲۵ سال عمر دارند که تعمیر و نگهداری و نوسازی ناوگان این استان به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش بازار به نقل از راهداری زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: ماشین آلات راهداری در این استان نیازمند اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای نوسازی و تعمیر است تا خدمات مطلوب‌تری به کاربران جاده‌ای ارایه شود.

وی با بیان اینکه ماشین آلات راهداری استان زنجان ۲۰ تا ۲۵ سال عمر دارند که تعمیر و نگهداری و نوسازی ناوگان این استان نیاز به اعتبار دارد، اظهار کرد:  از این مبلغ تاکنون ۳۰ میلیارد ریال به منظور نوسازی ناوگان راهداری استان تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هرچه اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری افزایش یابد خدمات بهتری ارائه می‌شود، اما تلاش این ناوگان ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن است و فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان،  از ۱۵ آبان ماه جاری آغاز خواهد شد.

علی اکبری تاکید کرد: راهداران در ۳۰ راهدارخانه استان حضور شبانه روزی خواهند داشت و ارایه خدمات به کاربران جاده‌ای نیز ۲۴ ساعته انجام خواهد شد و در حال حاضر راهداران استان در آمادگی کامل قرار دارند و در صورت نیاز خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت:  امسال ‭۵۰۰‬ نفر نیروی راهدار با ‭۲۶۰‬ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در فصل زمستان در ارایه خدمات لازم فعالیت خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha