۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در استان، گفت: ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، افزود: با توجه به اهمیت مرکز شهید رشیدی نیا و پوشش بخش های مهم مسکونی و اداری در این حوزه و همچنین نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان صورت گرفته است، اظهار کرد: ظرفیت شبکه  دیتا و اینترنت مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج از ۱G به ۱۰G  معادل ۱۰ هزار مگ ارتقا یافته است.

وی با اعلام اینکه اجرای هر پروژه و عملیات مخابراتی توسعه و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس های مخابراتی را به دنبال دارد، گفت: اجرای پروژه مذکور نیز افزایش ۱۰برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا واقع در شهرستان سنندج را فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، نیاز روز افزون شهروندان ومشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و افزود: در عصر حاضر که اکثر فعالیت ها و امورات مردم و آموزش ها در بسترهای آنلاین و در درگاه های غیر حضوری انجام می شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت و در خور شهروندان را ارائه نماید.

حکمت به سرمایه گذاری های مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت های دیتا به لحاظ کمی و کیفی اشاره داشت و اضافه کرد: این مجموعه با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران و مسولین استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهد ورزید.

وی بیان داشت: هم اکنون سرویس های ADSL,VDSL,FTTH  وSIP PHONE از جمله سرویس های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده برای شهروندان متقاضی و مشتریان در سطح استان فراهم شده است.

کد خبر: ۱۱۴٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha