۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
اداره امور شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال به بخش خصوصی واگذار می‌شود
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

اداره امور شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال به بخش خصوصی واگذار می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اداره امور شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به زودی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: اداره امور هر شهرک صنعتی که ۳۵ درصد صنایع مستقر در آن در وضعیت بهره برداری قرار داشته باشند براساس قانون می تواند از طریق شرکت های خدماتی بخش خصوصی اداره شود که این اقدام در راستای کاهش تصدی‌گری دولت انجام شده است.

وی افزود: این شرکت ها از بین سهامداران حاضر در شهرک های صنعتی مربوط تشکیل می شوند و پس از انتخابات هیات مدیره فعالیت خود را در چارچوب قانون و آئین نامه های داخلی انجام می دهند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: این شرکت ها از طریق دریافت شارژ ماهانه و با مشارکت واحدهای مستقر به شهرک صنعتی مربوط خدمات ارایه می دهند که از جمله آنها نگهداری معابر و تاسیسات، رنگ آمیزی و زیباسازی المان ها، لکه گیری آسفالت و تنظیف خیابان ها است.

خانپور یادآور شد: با واگذاری اداره امور شهرک های صنعتی به بخش خصوصی که در واقع صاحبان و فعالان صنعت در همان شرکت هستند، شرکت شهرک های صنعتی به وظایف نظارتی و حاکمیتی خود ادامه می دهد و همچنین واگذاری زمین در اراضی موجود به سرمایه گذاران با این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین یادآور شد: پیش از این اداره امور شهرک های صنعتی کاسپین یک و دو(آبیک)، حیدریه، لیا، آراسنج، خرمدشت و ناحیه صنعتی دانسفهان به بخش خصوصی واگذار شده است.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha