۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کارتهای بانکی بیمه می شوند
رئیس کل بیمه مرکزی ایران:

کارتهای بانکی بیمه می شوند

ارومیه- رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه با بیمه کارت های بانکی از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری می شود، گفت: زیرساخت های این اقدام انجام شده و به زودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بیمه‌ها باید در خدمت شهروندان باشند، گفت: نگاه کلی در بیمه‌ها باید کاهش دغدغه‌ها و حمایت از مردم باشد.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از مردم و با توجه به اینکه سوءاستفاده از کارتهای بانکی در سالهای اخیر بسیار رایج شده است تلاش داریم با بیمه کارتهای بانکی جلوی این سواستفاده را گرفته و مردم با خیال آسوده تری اقدام به فعالیت های بانکی بکنند که زیرساخت های این اقدام انجام شده و به زودی اجرایی می شود.

سلیمانی کم بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور را از چالش های بخش صنعت بیمه دانست و گفت: در حال حاضر نه تنها بسیاری از اموال کشور تحت پوشش بیمه نیستند و همین مورد یک ایراد اساسی است، بلکه در بخش های مختلف از جمله کشاورزی نیز استقبال از بیمه کم است باید فرهنگ سازی و آموزش ها در این زمینه افزایش یابد.

سلیمانی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی، افزود: بیمه‌ها باید در راستای حمایت از توسعه اقتصادی استان به خصوص در حوزه صنعتی و کشاورزی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

وی حضور در بین بیمه شدگان، بیمه گذاران و شرکت‌های بیمه‌ای جهت بررسی مشکلات مردم را از اهداف سفر خود به آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: بررسی صندوق بیمه خسارت بدنی در این استان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت بیمه در کشور، گفت: صنعت بیمه در موارد مختلفی می‌تواند در کنار مردم باشد ولی متأسفانه بیشترین تمرکز خود را بر روی بیمه شخص ثالث گذاشته است.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha