۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
بیمه ۵۰ هزار ماشین آلات کشاورزی آذربایجان غربی ساماندهی شود
استاندار آذربایجان غربی:

بیمه ۵۰ هزار ماشین آلات کشاورزی آذربایجان غربی ساماندهی شود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود حدود ۵۰ هزار انواع ماشین آلات کشاورزی در استان ساماندهی و بیمه این ماشین آلات را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدصادق معتمدیان ظهر شنبه در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی و شورای مدیران بیمه استان، با بیان اینکه شرکت های بیمه ای سرمایه گذاری های لازم را در استان انجام دهند، افزود: فرهنگ سازی، معرفی خدمات بیمه ای از سوی شرکت ها در استان می تواند ضریب پوشش بیمه را افزایش دهد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بخش کشاورزی آذربایجان غربی سالانه با خسارات زیادی در این بخش مواجه هستند، گفت: متاسفانه استقبال از بیمه محصولات کشاورزی توسط کشاورزان کم است و باید فرهنگ سازی در این زمینه افزایش یابد، یکی از این بخش ساماندهی ماشین آلات کشاورزی است.

معتمدیان گفت: نمایندگی های بیمه باید به صورت فعال در سطح شهرستانهای استان ایجاد شود، گفت: متاسفانه وضعیت صنعت بیمه در استان در شرایطی خوبی قرار ندارد و در مدت حضور در استان تلاش می کنم صنعت بیمه در آذربایجان غربی تقویت شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش مناطق حاشیه نشینی در شهرهای استان عنوان کرد: حاشیه شهرهای استان به خصوص ارومیه از محرومیت زیادی رنج می برد که در این زمینه شرکت های بیمه ای می توانند با ایفای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در محرومیت زدایی از این مناطق داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: افزایش پوشش بیمه ای در حوزه های مختلف می تواند هزینه های دولت را در زمان جبران خسارت های احتمالی کاهش دهد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی با وجود هم مرزی با سه کشور خارجی از ظرفیت و توانمندی های زیادی برخوردار است، گفت: استفاده از ظرفیت صنعت بیمه، خام فروشی مواد معدنی، زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و ایجاد زمینه اشتغال جوانان از مهمترین برنامه ها در استان خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha