۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
شهرک های صنعتی سمنان در  ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

شهرک های صنعتی سمنان در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: طی شش ماه سال جاری ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافتند.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در شش ماه سال جاری ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور یافتند، تاکید کرد:  این واحدهای تولیدی و صنعتی استان با بازدید و یا اخذ غرفه در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.

وی بیان کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تولید کنندگان برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف  و یا در قالب تورهای بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های ایران در ارمنستان، ‌نمایشگاه مصالح ساختمانی قطر، نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و اگروفود تهران،‌ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهم ترین نمایشگاه های داخلی و خارجی است که صنایع استان سمنان در آن حضور یافتند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان انجام شده و تلاش می شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha