۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
واگذاری بیش از ۸۸۰۰ انشعاب جدید آب از ابتدای سال جاری در همدان
مدیر عامل آبفای استان همدان خبر داد:

واگذاری بیش از ۸۸۰۰ انشعاب جدید آب از ابتدای سال جاری در همدان

همدان - حسینی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از واگذاری هشت هزارو ۸۴۲ انشعاب جدید آب به مشترکین شهری و روستایی از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزارو ۸۵۵ واحد انشعاب آب به مشترکین شهری و یک هزار و ۹۸۷ واحد انشعاب آب به مشترکین روستایی استان واگذار شده است،گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۲۲  انشعاب به مشترکین مستقر در شهر همدان واگذار شده است.

وی افزود: از مجموع انشعابات واگذار شده آب در هفت ماهه سال جاری،هفت هزار و ۲۴۲  انشعاب خانگی، ۹۵۷ انشعاب تجاری و ۳۱ انشعاب صنعتی، ۶ انشعاب ویژه اماکن آموزشی و مذهبی و مابقی به سایر کاربری ها اختصاص یافته است.

وی در خصوص مدت زمان واگذاری انشعابات به مشترکین نیز توضیح داد: میانگین مدت زمان فروش تا نصب چیزی در حدود ۲۰ روز و میانگین مدت زمان نصب انشعاب تا نخستین قرائت نیز در سال جاری ۲۹ روز بوده است.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه ضمن اشاره به مجموع انشعابات واگذار شده در حوزه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون نیز گفت: در مجموع در بازه زمانی یاد شده پنج هزارو ۵۶۶ انشعاب فاضلاب به مشترکین شهری و روستایی استان واگذار شد که از این تعداد پنج هزارو ۲۵۶ انشعاب شهری و مابقی روستایی بوده است.

مدیر عامل آبفای استان تصریح کرد: مشترکین باید بدانند که قبول درخواست برقراری انشعاب منوط به حصول شرایط است و در صورت تایید قابلیت فروش و نصب از سوی کارشناس مربوطه و پس از واریز هزینه مورد نظر، امکان واگذاری فراهم می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با وجود کم آبی، شرکت آب و فاضلاب هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین آب به منظور ساخت و ساز بنا ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تعویض کنتورهای معیوب در هفت ماهه سال جاری نیز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بررسی و تست کارکرد جهت عیب یابی کنتور مشترکین انجام شد، که بر این اساس، در بازه زمانی یاد شده، ۶ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور تعویض شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha