۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به کار کرد
با حضور وزیر نیرو؛

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به کار کرد

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران امروز با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌ کار کرد.

بازار؛ گروه آب و انرژی :بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق از هفتم تا دهم آبان‌ماه جاری در ۱۱ سالن نمایشگاهی در وسعت ۴۰ هزار مترمربع که شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است، از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر خواهد بود.

آئین افتتاح این نمایشگاه صبح امروز جمعه هفتم آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار شد.

در این نمایشگاه‌ تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است. بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره از نمایشگاه‌ با حضور جمعا ۲۸۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی برپا می‌شود.

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران  و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور با محوریت موضوعاتی از جمله ضوابط، مقررات، نحوه محاسبه قبوض برق، اهمیت و ضرورت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در ایران، رمز ارز و تاثیر آن در شبکه توزیع برق، سبد تامین سوخت در نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha