۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
سامانه الکترونیک روستایار راه‌اندازی می‌شود
معاون وزیر ارتباطات:

سامانه الکترونیک روستایار راه‌اندازی می‌شود

ساری- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیک روستا یار گفت: برای کمک به معیشت روستائیان و حذف واسطه‌ها سامانه روستا یار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رمضانعلی سبحانی فر عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مدیران پست مازندران که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات پست استان برگزار شد، با اشاره به نمره قبولی مازندران در شرکت ملی پست افزود: طبق عملکرد خوب پست استان که در سال های اخیر صورت گرفت پست مازندران با مدنظر قرار دادن نکات کلیدی و اساسی نمره قبولی را کسب کرده اما باید طبق ضریب تعادل با اعتماد سازی در آمار ، کنترل کیفیت و دقت رضایتمندی مشتری بیشتر ، کسب درآمد و ترافیک بالاتری را داشته باشند.

به گفته وی در حوزه ناوگان شهری ۴۰۰ دستگاه وانت خریداری شده است تا در بخش خدمات پستی هزینه های اضافی که بر دوش این شرکت ها در سطح استان قرار دارد کاهش یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد : در بحث ناوگان برون شهری نیز ۳ دستگاه کامیون برای مازندران درنظر گرفته شد که طی هفته های آتی نهایی و در اختیار شرکت ملی پست مازندران قرار می گیرد.

سبحانی‌فر با اشاره به راه اندازی خطوط مستقیم بین استانی گفت : ظرفیت استان مازندران بیش از این چیزی که امروز شاهد آن هستیم بوده که با فراهم کردن امکانات الکترونیکی می توان ترافیک و درآمد موجود را افزایش داد.

معاون وزیر ارتباطاعات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با ایجاد خطوط بیشتر و راه اندازی خطوط مستقیم به مراتب شرایط برای مبادلات بین استانی افزایش و فضای موجود بهبود می یابد.

وی اضافه کرد: با ورود در بحث هوشمند سازی سیستم‌های پستی و راه اندازی سیستم‌های مکانیزه سعی داریم خلاها و موانع موجود را از میان برداریم.

این مقام مسئول به سامانه الکترونیکی روستا یار اشاره و خاطرنشان کرد: برای حذف واسطه‌ها و کمک به معیشت روستائیان سامانه الکترونیکی روستائیان راه اندازی می شود تا از این طریق روستائیان و کشاورزان محصولات کشاورزی، دامی و صنایع دستی خود را دراین سامانه عرضه و به فروش برسانند.

گفتنی است،افزایش مبادلات پستی با روند صعودی خرید های اینترنتی، رصد هوشمند خدمات پستی الکترونیکی، خدمات نیابتی و توجه به اقتصاد دیجیتال از جمله دیگر موضوعات مطرح شده توسط معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بود.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha