۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
پرداخت ۲۹۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای حمایت از تولید
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خبر داد

پرداخت ۲۹۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای حمایت از تولید

بوشهر- ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۲۹۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای حمایت از تولید در کشور خبر داد.

محمدجعفر ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بر اساس برنامه باید ۲۵ درصد اقتصاد کشور بر پایه تعاون باشد که تاکنون علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، محقق نشده و امیدوارم روزی به نتیجه لازم در این عرصه برسیم.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون دارای ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور است افرود: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ جوان در کشور در شعب مختلف بانک توسعه تعاون شاغل هستند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون کشور خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در پی سودهای آنچنانی نیست بلکه در راستای حمایت از تولید و اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال پایدار فعال است.

ایرانی تصریح کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به خدمات‌رسانی به دهک‌های پایین جامعه دارد و بانک توسعه تعاون در همین راستا، خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی از پرداخت ۲۹۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۹۲ هزار میلیارد ریال به منظور حمایت از تولید و اشتغال در استان‌های مختلف پرداخت کردیم و این میزان اعتبار در واقع بیش از ۹۴ درصد منابع بانک توسعه تعاون را شامل می‌شود.

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون از حمایت از طرح‌های تولیدی و اقتصادی استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در همین راستا بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به آب‌شیرین‌کن جم- سیراف تخصیص یافته و ۷۰ میلیارد ریال نیز به آب‌شیرین کن هلیله تخصیص یافته است.

ایرانی بیان کرد: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای طرح جوجه‌ریزی یکروزه و ۸۰ میلیارد ریال برای توسعه کشتارگاه مرغ، تخصیص یافته که کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و حمایت از تولید است.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha