۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
ضرورت بازنگری در لایحه بودجه سال ۹۹
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت بازنگری در لایحه بودجه سال ۹۹

تبریز- نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: بودجه سال ۹۹ ایرادها و نواقص زیادی دارد و حتما باید مورد بازنگری و بررسی کارشناسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به تخصیص ۴ میلیون تن قیر رایگان به دولت در لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: تامین قیر رایگان به راه و شهرسازی، ادارات راهداری، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نوسازی مدارس و سایر حوزه‌های عمرانی انگیزه بالایی برای اجرای پروژه‌ها ایجاد می‌کند و موجب توسعه طرح‌های عمران شهری و روستایی و پروژه‌های راه‌سازی می‌شود.

وی توضیح داد: تامین قیر رایگان در سال‌های قبل، از ۵۰۰ تن شروع شد و هر سال تناژ آن افزایش یافت تا اینکه از سه سال قبل به ۴ میلیون تن رسید؛ در همه سنوات گذشته نحوه مصرف قیر مشخص می‌شد اما در سال ۹۹ معلوم نیست به چه شکل تحویل دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: بودجه سال ۹۹ ایرادات و نواقص زیادی دارد و حتما باید مورد بازنگری و بررسی کارشناسی قرار گیرد.

فرهنگی تشریح کرد: نظام بودجه‌ریزی ما همواره دارای ایرادات ساختاری مثل وابستگی به نفت بوده و با کاهش شدید قیمت نفت از بشکه‌ای ۵۰ دلار پیش‌بینی شده به حدود ۲۰ دلار در سال‌جاری قطعا با کسری مواجه خواهیم شد.

وی اذعان داشت: معتقدم بودجه‌ریزی باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند در راستای تسهیل‌گری فرآیند توسعه، ایجاد شفافیت و رونق کسب و کار حرکت کند.

کد خبر: ۱۱٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha