حضور کمرنگ بازدیدکنندگان در چهارمین نمایشگاه صنعت چوب شهر آفتاب| مجریان تبلیغات، بدون تبلیغ موثر
بازار گزارش می دهد؛

حضور کمرنگ بازدیدکنندگان در چهارمین نمایشگاه صنعت چوب شهر آفتاب| مجریان تبلیغات، بدون تبلیغ موثر

چهارمین نمایشگاه صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته در حالی در شهر آفتاب برگزاری می شود که غرفه داران از حضور کمرنگ بازدیدکنندگان و تبلیغات نامناسب از سوی مجریان نمایشگاه گلایه مند هستند.

بازار؛ گروه صنعت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب وماشین آلات و صنایع وابسته در حالی از چهارم تا هفتم آبان ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود که به گفته غرفه داران اولین روز آن با حضور حداقلی بازدیدکننده به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار دومین روز این نمایشگاه نیز در حالی برگزار شد که بازدید کننده چندانی حضور نداشتند و شاید بتوان گفت این صنعت هنوز نتوانسته است همچون سالهای پیش از شیوع اپیدمی رونق بگیرد و فعالان این صنعت نیز هنوز نتوانسته اند انگیزه ای برای حضور در این نمایشگاه داشته باشند.

حضور کمرنگ بازدیدکنندگان در چهارمین نمایشگاه صنعت چوب شهر آفتاب| مجریان تبلیغات موثری انجام ندادند

با توجه به مشکلات تولیدکنندگان و تورم و گرانی موجود نمی توان انتظار داشت برگزاری نمایشگاه های تخصصی به زودی به رونق سال های پیش از شیوع کرونا برگردد

تورم، گرانی و مشکلات فعالان صنعت مانع حضور پررنگ شان شده است
احسان  بی غم تولید کننده محصولات چوبی که در غالبا در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون منزل استفاده می شود در این خصوص به خبرگزاری بازار می گوید: نمایشگاه مانند ۲ سال پیش رونق چندانی ندارد که چندان هم دور از انتظار نیست چرا که از یک طرف تولید کنندگان با مشکلات گرانی مواد اولیه، تورم  و دیگر هزینه ها مواجه هستند و از سوی دیگر در بحث فروش نیز مشکلات و موانع زیاد است. بنابراین نمی توان انتظار داشت تولیدکنندگان این صنعت به این زودی ها به رویه سابق برگردند.

شرایط کرونایی و برگزاری نمایشگاه در محلی دور از مرکز شهر تهران، موجب بی رونقی آن شده است
حمید امیری دیگر فعال صنعت که در زمینه واردات و فروش روکش های کابینت فعالیت دارد به خبرگزاری بازار می گوید: روز اول نمایشگاه چندان رونقی نداشت با این وجود دومین روز شاهد حضور نسبی بازدیدکنندگان هستیم. با این وجود شرایط کرونایی و برگزاری نمایشگاه در این محل که دور از مرکز شهر است نیز موجب شده بازدیدکنندگان کاملا تخصصی باشند.

اگرچه نمایشگاه به دور از مرکز شهر تهران برگزار می شود اما قطعا بازدیدکنندگان تخصصی اگر خواهان باشند در این محل نیز حضور خواهند یافت

نمایشگاه امسال پررونق تر از دو سال قبل است!
علی مشفق فعال صنعت که در حوزه واردات مواد اولیه و تولید و صادرات مبلمان فعال است نظری متفاوت از دیگر غرفه داران دارد و در خصوص چهارمین دوره نمایشگاه به خبرگزاری بازار می گوید: سال گذشته که نمایشگاه برگزار نشد و سال قبلتر نیز به دلیل شیوع کرونا و وحشتی که ایجاد شده بود به هیچ وجه نمایشگاه با کیفیتی نبود. با این وجود امسال به نظر می رسد نمایشگاه خوبی باشد و اگرچه بازدید کننده خارجی حضور ندارد اما از برخی استان های کشور بازدید کننده و شرکت کننده حضور دارند که خود می تواند امید بخش باشد.

حضور کمرنگ بازدیدکنندگان در چهارمین نمایشگاه صنعت چوب شهر آفتاب| مجریان تبلیغات موثری انجام ندادند

وی در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب و دور از محیط شهری بر حضور کمرنگ بازدید کنندگان نیز می گوید: برای منِ نوعی که کارخانه مان در شهرک چهاردانگه است این محل بهترین گزینه است آن هم در شرایطی که چنین نمایشگاه های تخصصی نیاز به بازدیدکننده عمومی ندارد و غالبا اگر شخصی خواهان باشد به هر طریقی که شده خود را به این نمایشگاه می رساند.

برای چهارمین دوره نمایشگاه چوب وماشین آلات تبلیغات مناسبی از سوی مجریان صورت نگرفته و لذا تنها افرادی که ما برای آنها دعوت نامه ارسال کرده ایم از برگزاری این نمایشگاه در چنین تاریخ و چنین محلی مطلع هستند

تبلیغات مناسبی برای نمایشگاه صورت نگرفته است
میثم امیر پور نیز دیگر غرفه دار این نمایشگاه که در حوزه یراق آلات و ابزار صنعت مبلمان فعال است به خبرگزاری بازار می گوید: بازدید کننده چندانی در این نمایشگاه حضور نیافته و از سوی دیگر نیز تعداد شرکت کنندگان و غرفه داران اندک است.

وی می افزاید: یکی از مسائل پیرامون این نمایشگاه عدم تبلیغات مناسب برای آن است به طوری که تنها افرادی که ما برای آنها دعوت نامه ارسال کرده ایم از برگزاری این نمایشگاه در چنین تاریخ و چنین محلی مطلع هستند. لذا انتظار می رود مسئولان برگزاری نمایشگاه تبلیغات مثمر ثمرتری برای این نمایشگاه انجام می دادند تا شاید ثمره ای نیز برای شرکت کنندگان و غرفه داران داشته باشد. با این وجود امیدواریم در دو روز باقی مانده از نمایشگاه شاهد حضور بازدیدکنندگان بیشتری باشیم.

کد خبر: ۱۱۴٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha