۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
رشد ۳۵ درصدی پروانه بهره‌برداری صنعتی طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

رشد ۳۵ درصدی پروانه بهره‌برداری صنعتی طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

طی شش ماه اول امسال تعداد پروانه بهره‌برداری صادر شده برای بخش صنعت ۳۵ درصد و اشتغال این بخش ۲۰ درصد افزایش یافت. همچنین، سرمایه گذاری در این بخش با رشد ۱۱۳ درصدی همراه بوده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سالار حسین پور، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت مذکور تسهیلاتی که در جهت رونق تولد به صنعت گران داده شده، ۶۸۰۵۰۰ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۷۵ درصدی همراه است.

حسین پور بیان کرد:تعداد واحدهای غیرفعال راه اندازی شده ۱۱ درصد و اشتغال این بخش ۴۲درصد افزایش یافت و سرمایه گذاری دراین بخش با رشد ۴۴ درصدی همراه بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در کنار این رقم در مورد واحدهای تولیدی توسعه یافته میتوان به رشد ۶۶ درصدی اشاره کرد که با سرمایه گذاری ۹۴ میلیون و ۲۲۳ هزارریالی اشتغال این بخش ۶۷ درصد افزایش یافته است افزود:در مورد تعداد پروانه بهره برداری معدنی صادر شده طی ۶ ماهه اول امسال نیز باید به رقم ۱ فقره اشاره کنیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵درصد کاهش داشته است. طی ۶ ماهه اول سال ۹۹ معادل ۴ فقره پروانه بهره برداری معدنی در استان صادر شده بود.

کد خبر: ۱۱۴٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha