۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
فیبوی حمایتی نماد خودرو در محدوده ۱۶۰ تومان
خبرگزاری بازار گزارش می دهد؛

فیبوی حمایتی نماد خودرو در محدوده ۱۶۰ تومان

از نظر تئوری امواج، شروع موج صعودی اخیر خودرو با گپ قیمتی و از قیمت ۵۶ تومان بوده و انتهای آن ۱۶۰ تومان است به همین دلیلنوسانات تا این سطح ادامه دارد.

بازار؛ گروه بورس: در حال حاضر گروه خودرویی در محدوده کف قیمتی هستند و شرایط این گروه به وضعیت معاملات سه نمادشاخص ساز این گروه بستگی دارد که در شرایط کنونی نماد خودرو لیدری آنها را بر عهده دارد. از نظر تئوری امواج، شروع موج صعودی اخیر  خودرو با گپ قیمتی و از قیمت ۵۶ تومان و انتهای آن ۱۶۰ تومان است.

چرا از نظر تکنیکال ۱۶۰ تومان برای خودرو مهم است؟ در واقع فیبوی ۶۱.۸ خودرو در محدود ۱۵۸ و کف قیمتی قبلی است که بازار انتظار حمایت و برگشت ازین کف قیمتی را دارد و این مساله تنها روی گروه خودرو تاثیر نمی گذارد و حتی وضعیت آینده بازار هم به معاملات این نماد بستگی دارد.

موج جی به نسبت موج آ زمان بر شده پس می توان نتیجه گرفت که قرار نیست به اندازه موج آ در بعد قیمت  اصلاح کند و اصلاحش به مراتب کم عمق تر و زمانی خواهد بود. از این رو نماد خودرو تنها وابسته به خبرهایی است که می تواند به زودی چرغه روند صعودی آن را بزند.

در گزارش های شش ماهه نسبت به مدت مشابه قبل این نماد از نظر تولید رشد داشته، اما از نظر سودسازی عملکرد ضعیفی داشته، به همین دلیل برای اصلاح تا این محدوده حمایتی، جو بازار آن را تایید می کند، اما ادامه روند نزولی یا آغاز حرکت صعودی نیازمند خبرهای جدیدی است.

کد خبر: ۱۱۴٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha