۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
احتمال افزایش قیمت سولانا به ۲۵۰ دلار تا پایان سال جاری میلادی
کارشناسان مطرح کردند؛

احتمال افزایش قیمت سولانا به ۲۵۰ دلار تا پایان سال جاری میلادی

داده های اطلاعاتی بازار رمز ارزهای دیجیتال همچنان حاکی از افزایش تقاضا برای خرید ارز دیجیتال محبوب سولانا بوده که این روند می تواند قیمت این رمز ارز را تا ۲۵۰ دلار بالا ببرد.

به گزارش خبرگزاری بازار، داده های اطلاعاتی بازار رمز ارزهای دیجیتال همچنان حاکی از افزایش تقاضا برای خرید ارز دیجیتال محبوب سولانا بوده که این روند می تواند قیمت این رمز ارز را تا ۲۵۰ دلار بالا ببرد.

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر شاهد برخورد خط روند سولانا با سقف مقاومتی خود بوده ایم که علیرغم پیشرفت قیمت بسیار خوب این ارز دیجیتال، عدم پیشرفت قیمت آن نکرانی هایی را برای طرفداران و البته مالکان توکن های این شرکت ایجاد کرده است. 

با اینحال، سولانا طی چند روز گذشته از راه اندازی نخستین صندوق سرمایه گذاری غیر منقول خود خبر داده که اعلام آن می تواند قیمت این ارز دیجیتال را تا سقف ۲۵۰ دلار طی کمتر از دو ماه باقی مانده تا پایان سال میلادی جاری افزایش دهد.

احتمال افزایش قیمت سولانا به ۲۵۰ دلار تا پایان سال جاری میلادی

از سوی دیگر، داده های آماری حاکی از استقبال کم نظیر سرمایه گذاران سازمانی از این ارز دیجیتال و پروژه سرمایه گذاری آن از ماه آگویت به این سو داشته که این موضوع بیشتر به سود ۴۹۰ درصدی سولانا از ماه آگوست تاکنون باز میگردد.

نقش پروژه های DeFi سولانا در افزایش قیمت آن
دیفای به معنای امور مالی غیرمتمرکز (Decentralized Finance) است، اصطلاحی فراگیر که برای انواع برنامه‌های مالی در ارزهای رمزپایه یا بلاک چین که به منظور کمرنگ کردن واسطه‌های مالی ایجاد شده‌اند، به کار می‌رود. اما همانطور که گفته شد، دو پروژه برجسته مالی غیرمتمرکز سولانا مبادلات غیرمتمرکز با برنامه‌های تولید بازده داخلی هستند و هر کدام نزدیک به ۲ میلیارد دلار ارزش قفل شده دارند.

در خصوص این دو پروژه بزرگ سولانا باید گفت که Saber یک پروتکل ایجاد کننده بازار خودکار است که بین جفت‌های پایدار و دارایی‌های مصنوعی معامله می‌کند و سود سرمایه گذاران پلتفرم را از این طریق فراهم می‌کند. در همین حال، Raydium یک بستر تبادل غیرمتمرکز محسوب می شود. 

گفته می شود رد صورت استقبال عمومی از این دو پروژه سولانا، به ویژه از سوی سرمایه گذاران سازمانی، به احتمال زیاد، قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال جاری میلادی به ۲۵۰ دلار و طی سال آینده نیز بسیار بیش از مبلغ یاد شده خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha