۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در مراغه اجرا می شود
استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در مراغه اجرا می شود

مراغه- استاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در مراغه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عابدین خرم شامگاه سه شنبه از عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه مراغه- هشترود و پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن مراغه بازدید کرد.

عابدین خرم در بازدید از آزادراه مراغه-هشترود، پس از توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیمانکار پروژه، روند پیشرفت فیزیکی آن را نامناسب خواند و بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد.

وی گفت: میزان پیشرفت پروژه در حال حاضر رضایت‌بخش نیست و اگر در طی ماه‌های آینده شاهد تحول در اجرای پروژه باشیم می‌توانیم به مردم گزارش دهیم.

خرم با تاکید بر اینکه تخصیص سهم دولت از اعتبارات پروژه را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد، افزود: امروز مدیران مرتبط با پروژه هم در اینجا حضور دارند تا برای برون‌رفت از وضعیت موجود راهکار مناسب پیدا کنیم.

ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی هم در این بازدید میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه آزادراه مراغه- هشترود را ۳۶ درصد اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا قطعات ۲ و ۳ پروژه به طول ۵۰ کیلومتر که عمدتا شامل نقاط حادثه‌خیز مسیر است، تا شهریور سال آتی زیر بار ترافیک برود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهر مراغه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، سهم شهرستان مراغه از این طرح، یک‌هزار واحد است که علاوه بر این پروژه ۴۰۰ واحدی، اجرای یک پروژه ۵۰۰ واحدی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha