۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در آذربایجان غربی برای سهولت خرید
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در آذربایجان غربی برای سهولت خرید

ارومیه - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در استان برای سهولت خرید مردم و تامین مایحتاج زندگی آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی مصطفوی ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی در محل استانداری با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور و استان گفت: این طرح با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کل کشور تا ۱۵ فروردین اجرا می شود.

وی ادامه داد: صیانت از سلامت مردم هدف اصلی این طرح بوده و مشارکت مردم برای تحقق این طرح یک اصل اساسی است و مردم استان تا به امروز در اجرای این طرح مشارکت خوبی داشتند که ما از آنان قدردانی می کنیم.

مصطفوی با تاکید بر اجرای قاطعانه این طرح در استان ادامه داد: متاسفانه تعداد بسیاری اندکی اجرای این طرح را جدی نگرفته بودند که برخی متخلفات با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف ۱۱ خودرو اعمال قانون شدند.  

وی از اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه سال ۹۹ به بحث بیماری کرونا در کشور خبر داد و گفت: رییس جمهور در ویدئو کنفرانسی با استانداران و اعضای ستادهای استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا این خبر را اعلام کردند.

استاندار آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه ۹۵ درصد جمعیت استان در قالب طرح بسیج ملی غربالگری تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: طبق آمارهای وزارت بهداشت و سامانه سیب، تا روز گذشته، دو میلیون و ۵۷۱ هزار و ۵۲ نفر در طرح غربالگری کرونا مورد سنجش وضعیت سلامت قرار گرفته اند.

محمدمهدی شهریاری، آذربایجان غربی را در رتبه نخست کشور در این طرح دانست و گفت: حذف ترددهای غیرضروری، خودداری از مسافرت و نیز اجتناب از برگزاری و حضور در اجتماعات می تواند در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ارزشمند و مفید باشد.

کد خبر: ۱۱٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha