۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
خرید لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

خرید لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

لوله و اتصالات بخش مهم پروژه های ساختمانی هستند که بسیاری از پیمانکاران از طریق خرید اینترنتی اقدام به تهیه آن ها می کنند.

به گزارش بازار، لوله و اتصالات بخش مهم پروژه های ساختمانی هستند که بسیاری از پیمانکاران از طریق خرید اینترنتی اقدام به تهیه ی آن ها می کنند. با این روش به راحتی و در کم ترین زمان می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. شرکت ایلیا شیل یک فروشگاه اینترنتی در این حیطه فراهم کرده است که خریداران می توانند طیف متنوعی از لوله و اتصالات ساختمانی از جمله لوله پی وی سی و لوله های گالوانیزه و پنج لایه با کیفیت بسیار خوب مشاهده نمایند. قبل از خرید آن ها بهتر است ابتدا اطلاعاتی در رابطه با هر یک از انواع اتصالات ساختمانی به دست آوریم.

خرید لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

خرید لوله و اتصالات پی وی سی

لوله پی وی سی یا همان لوله پلیکا به دلیل استحکام و دوام زیاد و طول عمر بالا از اتصالات پر کاربرد می باشد که در صنعت ساختمان و آب و فاضلاب استفاده می شود. اتصالات پی وی سی انواع مختلفی دارند:
- اتصالات پی وی سی مختص به مخابرات
- اتصالات پی وی سی مختص به آب و فاضلاب
- اتصالات پی وی سی مورد استفاده در کانال های هوا کشی
لوله پلیکا دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از جمله:
* مقاومت در برابر ساییدگی و خراشیدگی
* مقاومت در برابر ضرب و هر نوع خوردگی
* مقاومت در برابر حرارت و شعله
* انعطاف پذیری بالا
* استحکام زیاد
* مقامت در برابر مواد شیمیایی
* وزن سبک
* قیمت مقرون به صرفه
لوله های پلیکا به علت قیمت پایینی که دارند و این که نسبت به لوله های فلزی و چدنی بسیار بهتر هستند در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه های مورد استفاده در شبکه آب و فضلاب می باشند.

قیمت لوله و اتصالات ساختمانی پلیکا

قیمت لوله و اتصالات ساختمانی پلیکا به دلیل آن که از جنس پلیمر می باشند و این ماده از محصولات پتروشیمی است، قیمت ثابتی ندارد و قیمت آن ها ر بورس کالا نرخ گذاری می شوند و به صورت روزانه با توجه به نرخ ارز قیمت آن ها تعیین می شود. برای خرید لوله و اتصالات پی وی سی می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

قیمت لوله و اتصالات ساختمانی پلیکا


 
خرید لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله های گالوانیزه از مصالحی هستند که در سیستم های آب رسانی، گاز رسانی، انتقال بخار و هوا استفاده می شوند. هم چنین این لوله ها در ساخت گل خانه ها و برق ساختمان نیز کاربرد دارند. لوله گالوانیزه از جنس آهن یا فولاد می باشند و به دلیل آن که پوششی از روی دارند، استحکام زیادی در برابر آسیب های محیطی دارند. این لوله ها به دو نوع گالوانیزه فولادی و گالانیزه آهنی تقسیم می شوند. گالوانیزه فولادی بیشتر در سیستم ها ی تهویه کاربرد دارد و دارای وزن سبک تری نسبت به گالوانیزه های آهنی هستند. لوله های گالوانیزه آهنی رنگ تیزه تری نسبت به لوله های فولاید دارند و نام دیگر آن ها لوله های با درز می باشد که در دو نوع گالوانیزه سبک و گالوانیزه سنگین تولید می شوند.
• قیمت لوله گالوانیزه
قیمت لوله گالوانیزه بستگی به کارخانه ی تولید کننده ی آن ها دارد و قیمت هر کارخانه ای با دیگری متفاوت است. قیمت این نوع لوله بر اساس وزن آن ها محاسبه می شود و مقدار مواد اولیه مصرفی در هر متر لوله گالوانیزه در قیمت آن موثر است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید لوله و اتصالات گالوانیزه به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

خرید لوله و اتصالات پنج لایه

لوله و اتصالات پنج لایه نسل جدیدی از لوله های ساختمانی هستند که با پیشرفت صنعت ساخت و ساز جایگزین لوله های قدیمی شدند. این لوله ها به دلیل استحکام و دوام طولانی، رعایت کامل استاندارد های بهداشتی در ساخت آن ها، نصب سریع و آسان و قیمت مناسب بسیار معروف شدند و به سرعت جای لوله های فلزی و قدیمی را گرفتند. وقتی مایعات و مواد همراه آب از این لوله عبور می کند به دلیل آن که لایه درونی آن از مواد PEX ساخته شده است باعث می شود که مواد انتقال دهنده خواص و ویژگی ها ی خود را حفظ کنند و به دلیل صاف بودن سطح داخلی این لوله ها هیچ رسوبی به جا نمی گذارند. لایه ها ی خارجی لوله نیز به نحوی است که در برابر هر گونه فشار و خورندگی و ضربه مقاوم است.


در ساخت لوله های پنج لایه نکات بهداشتی مربوط به انتقال آب آشامیدنی رعایت شده که باعث حفظ سلامت مصرف کنندگان می شود و از خطرات احتمالی و نشت آب جلوگیری می کند. قیمت پایین لوله پنج لایه نسبت به لوله های فلزی، مقاومت و استحکام بالا در برابر زلزله و رانش زمین و طول عمر بسیار بالا باعث شده تا از این لوله در صنعت استفاده ی بسیاری شود.
لوله پنج لایه به سه دسته کلی تقسیم می شوند: 
- لوله کوپلی
- لوله پرسی
- لوله کلمپی
لوله کوپلی از جنس برنج است و به جهت زیبا سازی و مقاوم سازی از نیکل آبکاری می شوند. از این لوله در سیستم های آب سرد و گرم استفاده می شود.
لوله ها ی پرسی دارای یک حلقه ی پرس شده بر روی لوله می باشند که مانع از نفوذ آب به لایه ی بیرونی می شود.
لوله های کلمپی جهت انتقال آب با فشار زیاد طراحی شده اند که قطر بیشتری نسبت به دیگر لوله ها دارند.

 
قیمت لوله و اتصالات ۵ لایه

همانند دیگر لوله ها، قیمت لوله و اتصالت پنج لایه نیز ثابت نیست و مواد اولیه ی آن ها در پالایشگاه ها عرضه می شود. با توجه به کیفیت آن ها قیمت این لوله ها روزانه تغییر می کند. برای اطلاع از قیمت روز و خرید لوله و اتصالات پنج لایه می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.  

فروش عمده لوله و اتصالات ساختمان 

لوله و اتصالات بخش مهمی از پروژه‌های ساختمانی هستند و بهره‌ مندی از فروشگاه ‌های اینترنتی و خرید آنلاین بهترین راه کار برای پیمانکاران و افرادی است که در این حیطه فعالیت دارند.
مرکزخرید لوله و اتصالات ایلیاشیل نمایندگی و عرضه کننده ی انواع لوله اتصالات پی وی سی و گالوانیزه و پنج لایه می باشد. این شرکت فروش عمده لوله و اتصالات ساختمان را نیز در اختیار دارد.

فروش عمده لوله و اتصالات ساختمان 

این مجموعه این امکان را برای مصرف کنندگان لوله و اتصالات ایجاد کرده است که بتوانند خرید بهترین برند های لوله های پلیکا، گالوانیزه و پنج لایه را از سایت ایلیاشیل را با خیال آسوده به صورت آنلاین انجام دهند و یا جهت کسب مشاوره و راهنمای خرید، با این مرکز تماس حاصل نمایند. ایلیاشیل سابقه ی درخشان و طولانی مدتی در این زمینه دارد و برای پروژه های ساختمانی شما از تامین محصولات مورد نیاز تا زمان اخذ پایان کار ساختمان پشتیبانی تام شما را در اختیار خواهد داشت و راهنمای شما خواهد بود. برای اطلاع از مشخصات فنی، لیست قیمت و سفارش و خرید انواع لوله و اتصالات می توانید با متخصصان با تجربه مجموعه ی ایلیاشیل تماس حاصل نمایید.  

کد خبر: ۱۱۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha