۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۳ پروژه آبرسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان:

۳ پروژه آبرسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان اجرا شد

زنجان- هادی نژاد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: طی سالجاری سه پروژه آبرسانی در شهرستان های زنجان،قیدار و ابهر اجرایی شده و تا پایان سالجاری هم پنج پروژه دیگر آبرسانی اجرا می شود.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پروژه های آبرسانی در استان زنجان توسط ستاد اجرایی فرمان امام با برنامه ریزی انجام می شود،گفت: طی سالجاری سه پروژه آبرسانی در شهرستان های زنجان،قیدار و ابهر اجرایی شده است. 

وی اظهار کرد: تا پایان سالجاری هم پنج پروژه مهم دیگر آبرسانی هم توسط ستاد اجرایی فرمان امام در دستور کار است. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اشتغال‌زایی هم اقدامات خوبی انجام می دهد، گفت: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام در استان و بنیاد برکت تسهیل‌گری‌هایی در هشت شهرستان استان راه اندازی کرده‌اند و این تسهیل‌گرها نسبت به شناسایی و ایجاد مشاغل خرد در استان برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارند و تا پایان سالجاری هم برنامه های خوبی در بخش اشتغال استان در دست اقدام است. 

هادی نژاد تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان طی چند سال گذشته فعالیت  های خوبی را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان انجام داده است. 

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تاپایان سالجاری هم نسبت به افزایش اشتغال در استان مدیریت لازم را دارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha