۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۴۷۰ هزار ماسک طبی برای کادر درمانی قم تهیه شد
توسط وزارت صمت؛

۴۷۰ هزار ماسک طبی برای کادر درمانی قم تهیه شد

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اختصاص ۴۷۰ هزار ماسک برای کادر درمانی قم توسط وزارت صمت از محل واردات خبر داد و گفت در مرحله اول ۲۴۷ عدد ماسک به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قم قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی اظهار داشت: این سازمان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و تأمین نیازهای اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان قم اقدام به تأمین ماسک کرده است.

وی بیان کرد: طبق پیگیری‌ها و اقدام‌های صورت گرفته این سازمان از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا ۴۷۰ هزار ماسک سهمیه استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: ۲۴۷ هزار ماسک که شامل ۱۹۲ هزار ماسک سه لایه و ۵۵ هزار ماسک N۹۵ بود در مرحله اول از طریق شرکت منتخب پخش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قم قرار گرفت تا در بین مراکز درمانی سراسر استان توزیع شود.

سیجانی افزود از ابتدای شروع ویروس کرونا همچنین ۴ واحد تولید ماسک نیز در استان قم راه اندازی و با تغییر خط تولید واحدهای صنعتی شروع به فعالیت کرده که تولید روزانه آنها حدوداً ۳۰ هزار عدد ماسک در روز می‌باشد که امید است در روزهای آینده با تهیه مواد اولیه و تمهیدات ویژه این تعداد بیشتر شود.

کد خبر: ۱۱٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha