۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد
مدیرعامل شرکت مدرن:

آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد

اراک--مدیر عامل شرکت مدرن (تولید کننده چراغ های اتومبیل) گفت: آشتیان شرایط مطلوب و پتانسیل بالایی را از لحاظ نیروی مهارتی کار و امکانات و همدلی مسئولان را برای جذب سرمایه‌گذار در اختیار دارد.

علی چنگی در حاشیه آیین بهره برداری از نخستین شهرک صنعتی بخش خصوصی استان مرکزی و پنجمین شهرک صنعتی بخش خصوصی کشور درگفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در آشتیان برای حل مشکلات کارخانه مدرن؛ ما به سراغ مسئولین نمی رفتیم بلکه آنان برای رفع مشکلات پیش روی ما پا پیش می گذارند.

 مدیر عامل شرکت مدرن خاطرنشان کرد: کارگاه‌های کوچک به سختی در مسیر سیر قوانین؛ مقررات و نظام اداری قرار می‌گیرند و این مهم باعث عقب ماندگی آنها می شود.

وی ادامه داد: ما می خواهیم در اولین شهرک صنعتی خصوصی استان مرکزی این مشکلات را تسهیل؛ و از تمام پتانسیل سرمایه‌گذاران و صنعتگران استفاده کنیم.

بر اساس این گزارش؛  فرماندار آشتیان نیز ضمن ابراز خرسندی از احداث اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی استان مرکزی در آشتیان به خبرنگار بازار گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب احداث شرکت مدرن؛ ایجاد اشتغال و آبادانی را در شهرستان آشتیان به همراه دارد.

 جهان میرزایی اظهار کرد: این حرکت اقتصادی موجب رونق کسب و کار در این منطقه می شود.

  مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه بانک سپه بیشترین سهم را  در خدمت رسانی به صنعت در استان مرکزی بر عهده دارد؛ افزود: این بانک با ۹۷ سال قدمت بانکداری توانسته علی‌رغم تمام تحریم‌ها خدمت شایسته ارزی و ریالی به مشتریان خود ارائه کند.

  امرالله زنده خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران پایه کار هستیم و با افتتاح حساب و انتقال گردش مالی (آقای چنگی) و شرکت مدرن به بانک سپه مجموعه بانک سپه هم می‌تواند خدمات و تسهیلات بانکی مناسب برای متقاضیان شهرک صنعتی آشتیان فراهم کند.

 گفتنی است احداث شهرک صنعتی آشتیان در فضای بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع دارای زون صنایع غذایی؛ صنایع پلیمری و صنایع فلزی با امکانات نظیر پارکینگ تاسیسات و تجهیزات اولیه؛ ساختمان اداری و فضای سبز در فاصله پنج کیلومتری شهر آشتیان در جاده اختصاصی شرکت مدرن قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha