۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
بهسازی راه اصلی تویسرکان - کنگاور ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

بهسازی راه اصلی تویسرکان - کنگاور ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بهسازی راه اصلی تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-گنجنامه همدان که از سال ۹۶ آغاز شده همچنان ادامه داشته و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهراسازی استان همدان؛ داریوش حسینی گفت: پروژه بهسازی راه اصلی تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-گنجنامه همدان که از سال ۹۶ آغاز شده تاکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی ادامه داد: احداث ۳۳ کیلومتر مسیر به صورت چهار خطه  از شهرستان تویسرکان به سمت سه راهی کنگاور در محدوده حوزه استحفاضی استان همدان انجام شده،که اجرای ۱۰ کیلومتر آن در سال ۹۱ از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در احتیار اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قرار گرفته است.

حسینی عنوان کرد: از جمله اهداف اجرای این پروژه افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه،سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی و ارتباط  بزرگراهی شهرستان تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور است.

وی  یادآور شد: مشکلاتی پیش روی پروژه وجود دارد که با پیگیری های اداره کل راه و شهرسازی مشکل کمبود اعتبار و تخصیص و معارضین زمین بررسی و حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha