۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
خودرویی ها ناجی بورس یا آغازگر بحران جدید؟ | واکنش منفی خگستر به گزارش های مثبت
تحلیل بازار از سه شاخص ساز خودرویی؛

خودرویی ها ناجی بورس یا آغازگر بحران جدید؟ | واکنش منفی خگستر به گزارش های مثبت

شاخص کل خودرو روی حمایت ۱۸۰ هزار واحدی قرار دارد وفردا با خط روند نزولی برخورد می کند و اگر برگردد گروه خودرویی یا حتی شاحص کل بورس مثبت می شود در غیر اینصورت افت شاخص سازهای خودرویی ادامه می یابد.

بازار؛ گروه بورس: شاخص کل بورس روز دوشنبه با افتی ۲۳ هزار واحدی خود را به محدوده حمایتی یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی رسانده است که می تواند روند جدید صعودی را از همین محدوده داشته باشد، اما این مساله تحت تاثیر عملکرد حقوقی گروه هایی مانند خودرویی است که در حال حاضر در کف قیمت قرار دارند و اگر قرار باشد که شاخص کل بورس برگردد باید با حمایت همین گروه روند صعودی خود را آغاز کند.

در حال حاضر شاخص کل خودرو روی حمایت ۱۸۰ هزار واحدی قرار دارد و احتمالا فردا با خط روند نزولی برخورد می کند و اگر بازگشت بزنند می توانند گروه خودرویی یا حتی شاخص کل بورس را مثبت کنند در غیر اینصورت افت این گروه می تواند همچنان ادامه داشته باشد.

خودرویی ها ناجی بورس یا آغازگر بحران جدید؟ | واکنش منفی خگستر به گزارش های مثبت

در شرایط کنونی شرکت ایران خودرو با نماد خودرو در محدوده حمایتی ۱۶۱ تومان قرار دارد و می تواند از همین محدوده برگردد و اگر کف حمایتی شکسته شود می تواند تا قیمت ۱۳۲ تومان افت داشه باشد.

همچنین شرکت خودروسازی سایپا با نماد خساپا هم اکنون در محدوده ای ۱۵۰ تومان قرار دارد که درصورتی که این حمایت را بشکند می تواند تا ۱۲۴ تومان یعنی حمایت بعدی افت داشته باشد.

شرکت سرمایه گذاری خودرو با نماد خگستر دیگر شاخص ساز خودرویی هاست که در دو هفته اخیر افت شدیدی داشته و امروز خود را به قیمت ۲۰۰ تومان رسانده و هم اکنون در محدوده ای حمایتی قرار دارد و انتظار می رود که در محدوده ای ۱۸۰ تا ۲۰۰ تومان برگردد در غیر اینصورت می تواند تا ۱۶۰ تومان افت داشته باشد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha