۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
مشکل آب ۲۰۰ روستای زنجان رفع می‌شود | اختصاص ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

مشکل آب ۲۰۰ روستای زنجان رفع می‌شود | اختصاص ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار

زنجان-جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان در دستور کار است، گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب این تعداد روستا پیش بینی شده است. 

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در تابستان سالجاری مصرف آب به صورت محسوسی در زنجان افزیش یافت، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مصرف آب مردم هم افزایش محسوسی داشته باشد. 

وی با بیان اینکه خشکسالی و مصرف زیاد آب ۲۴۹ روستای زنجان را با مشکل آب مواجه کرده بود، اظهار کرد: در این راستا با مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان  و اجرای طرح های مختلف مشکل آب ۱۴۱ روستا برطرف شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه ۵۵ پروژه آبرسانی توسط شرکت آب  و فاضلاب در استان زنجان در دستور کار است،گفت: این تعداد پروژه در راستای آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان است و بیش از  ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب این تعداد روستا پیش بینی شده است. 

جزء قاسمی بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان تاکید کرد و ابراز داشت: مردم مصرف درست و بهینه آب را مد نظر قرار دهند. 

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ میلیون لیتر آب مصرف می شود، ابراز داشت: از شهروندان درخواست می‌شود علاوه بر رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی تا حد امکان از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: روزانه هر شهروند زنجانی بیش از دو لیتر آب مصرف می کند.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha