۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری استان اردبیل
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد؛

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری استان اردبیل

اردبیل - سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی درحوزه گردشگری گفت: یکی از اولویت های ما در سال جدید جذب سرمایه گذاری های خارجی است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد کیسان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل گفت: سرمایه گذاری خوبی طی سالیان گذشته در حوزه گردشگری استان صورت گرفته که اکثر آن‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده اند اما تعدادی نیز به دلایلی از جمله مشکلات مالی نیمه تمام مانده است.

وی گفت: معاونت سرمایه گذاری در سال گذشته اقدام به شناسایی این واحد ها و بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای فعال کردن مجدد آن ها کرده است.

معاون سرمایه گذاری استان اردبیل اضافه کرد : برخی از این طرح ها برای آینده گردشگری استان مهم هستند و با تعامل صورت گرفته با معاونت اقتصادی استانداری اردبیل سعی داریم با اعطای تسهیلات به حل مشکل این قبیل طرح ها کمک کنیم.

کیسان با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی درحوزه گردشگری گفت: یکی از اولویت های ما در سال جدید جذب سرمایه گذاری های خارجی است و در این راستا بسته های سرمایه گذاری متعددی تهیه و در اختیارسرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی تکمیل مطالعات در حال انجام، آغاز عملیات اجرایی هتل های پنج ستاره و تکمیل پیست های اسکی را از دیگر برنامه های مهم این معاونت در سال جدید عنوان کرد.

کد خبر: ۱۱٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha