۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
۳۰۲ میلیون ریال تخلف واحدهای عرضه‌کننده کالای بهداشتی در استان سمنان ثبت شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان:

۳۰۲ میلیون ریال تخلف واحدهای عرضه‌کننده کالای بهداشتی در استان سمنان ثبت شد

سمنان – معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۴۹ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی صبح ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه‌کننده کالاهای بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۴۹ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۲۰ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از گروه کالاهای ماسک، انواع دستکش و مواد ضدعفونی انجام‌شده است، افزود: احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، اخفا و خودداری از فروش، گران‌فروشی، ارائه نکردن برگ خرید و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای بهداشتی بیشترین تخلفات کشف‌شده در این راستا بود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه پرونده‌های تخلف در این زمینه برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شد، یادآور شد: برخورد با متخلفان در اولویت نخست قرار دارد.

یحیایی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند هرگونه تخلفی مانند احتکار، گران‌فروشی یا توزیع نکردن هرگونه لوازم بهداشتی و ضدعفونی را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایت مردمی گزارش کنند، بیان کرد: مقابله با سودجویان مهم‌ترین رویکرد این نهاد در شرایط فعلی است.

کد خبر: ۱۱٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha