۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
پروژه‌های عمرانی استان سمنان به افراد بومی واگذار شود | رفع دغدغه اشتغال
استاندار سمنان:

پروژه‌های عمرانی استان سمنان به افراد بومی واگذار شود | رفع دغدغه اشتغال

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است، گفت: با توجه به ظرفیت نیروی انسانی، پروژه‌های عمرانی استان باید به بومی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی در نشست بعد از ظهر یکشنبه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری با اشاره به اشتغال به مثابه یکی از دغدغه‌های مردم استان سمنان، بیان کرد: باید پروژه‌های عمرانی را در صورت امکان و وجود توانمندی، به پیمانکاران بومی استان واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه می بایست در سایه همیت و تلاش بتوانیم از ظرفیت‌ها بهتر بهره‌مند شویم، ابراز کرد: نیروی انسانی یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان سمنان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه می‌بایست برای جذب سرمایه گذار اقدامات جدی صورت گیرد، تاکید داشت: خوشبختانه در استان کوچک‌ترین دغدغه امنیتی نداریم  و این کار را برای ما در راستای توسعه پایدار راحت تر می سازد.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های عدیده‌ای است، گفت: باید تلاش کرد تا فرصت‌های گردشگری استان را معرفی کنیم زیرا این استان یکی از ظرفیت‌های مهمی که دارد، مقوله گردشگری است.

وی با بیان اینکه سالانه میلیون‌ها زائر رضوی از استان سمنان عبور می‌کنند، بیان کرد: ارتقای ماندگاری زائران و رواج گردشگری یکی از مهمترین نیازهای استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه آب سه سیاست حفظ داشته‌ها، صرفه‌جویی و ارتقا و بهره وری باید در دستور کار باشد، بیان داشت: برای تقویت بخش کشاورزی باید در راستای توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای گام برداشت.

کد خبر: ۱۱۳٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha