۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
گرانی غیر منطقی مرغ برای استانی مولد | مشکل نهاده‌های دامی حل شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

گرانی غیر منطقی مرغ برای استانی مولد | مشکل نهاده‌های دامی حل شود

گرگان- کوهساری، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس ضمن اظهار نارضایتی از افزایش قیمت مرغ گفت: برای استانی که تولیدکننده مرغ و تأمین‌کننده بخشی از مرغ پایتخت است این افزایش قیمت غیرمنطقی است.

 غلامعلی کوهساری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اظهار نارضایتی از خاموشی جاده‌های استان، اظهار کرد: خاموشی جاده‌های استان با توجه به بارندگی در فصل‌های پائیز و زمستان و کاهش دید رانندگان بسیار نگران‌کننده است.

 وی با بیان این نکته که در گذشته نبود روشنایی در جاده‌های استان حوادث زیادی را ایجاد کرده، افزود: موضوع خاموشی این معابر به هر شکل ممکن باید پیگیری شود و تنها اعلام محدودیت منابع اعتباری از سوی مسئولان برای این مشکل قابل قبول نیست.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار نگرانی از وجود بریدگی‌های ناایمن در استان، اضافه کرد: همین دوربرگردان‌های ناایمن در سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور به استان، منجر به فوت‌ایشان شد.

وی با بیان این نکته که حوادث دلخراش حاصل از این دوربرگردان‌های ناایمن نباید دیگر تکرار شود، افزود: پس از تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور ۲۰ دوربرگردان در استان به عنوان بریدگی‌های ناایمن شناسایی شد که بخشی از آن‌ها ایمن شد اما تعدادی از آن هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

 کوهساری با بیان این نکته که در صورت کمبود اعتبار برای تخصیص بودجه مورد نیاز تمام تلاش خود را خواهیم کرد، ادامه داد: متأسفانه در سال ۱۴۰۰ تخصیص و ابلاغ اعتبارات برای استان‌ها بسیار پائین بود با اینحال پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهم.

 وی در بخشی دیگر از سخنانش از گرانی مرغ و تخم مرغ در استان انتقاد کرد و گفت: برای استانی که تولیدکننده مرغ بوده و بخشی زیادی از مرغ پایتخت را تأمین می‌کند، این افزایش بی‌رویه قیمت غیر قابل قبول است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مرغ و تخم مرغ جزء مایحتاج ضروری مردم به شمار می‌رود، اضافه کرد: باید مشکل تأمین نهاده‌های دامی مرغداران حل شود و دولت دراین بخش باید به این عزیزان کمک کند چراکه این افزایش قیمت، تأمین مرغ و تخم مرغ را برای مردم سخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۳٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha