۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
توزیع برنج به صورت شبکه ای و مویرگی در بازار همدان در حال انجام است
معاون سازمان صمت همدان:

توزیع برنج به صورت شبکه ای و مویرگی در بازار همدان در حال انجام است

همدان- ترابیان، معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه مشکلی از حیث تامین برنج در استان همدان وجود ندارد، گفت:توزیع به صورت شبکه ای و مویرگی در حال انجام است.

بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به اینکه علت تفاوت میزان برنج تایلندی در همدان با دیگر استان ها و کم بودن این کالا چیست؟ مطرح کرد: علت این امر، تفاوت در میزان سهمیه استان همدان بود به نوعی که برای استان همدان در این زمینه یک سهمیه ۱۵۰ تنی داشتیم.

ویبا بیان اینکه جامعه هدف در این راستا شامل فروشگاه های کارگری، کارمندی، جهادکشاورزی، فروشگاه های تعاونی مصرف و فروشگاه های زنجیره ای است، اظهار کرد: دریافتی سهمیه این فروشگاه ها ردیابی و قیمت ها در صندوق مکانیزه فروش این فروشگاه ها به ثبت می رسد؛ در حالی که در مغازه های خرده فروشی امکان این اقدام وجود ندارد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه این موضوع با بیان اینکه قیمت فروش هم اکنون برای هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و برای برنج هندی برابر کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، اظهار کرد: برای فروش برنج هندی در استان همدان محدودیتی وجود ندارد و برنج در بین همه فروشگاه ها و واحدهای مربوطه عرضه می شود.

وی با بیان اینکه از هر دو نوع برنج هم اکنون در شرکت مادر تخصصی بازرگانی غله وجود دارد، ادامه داد: مشکلی از حیث تامین برنج در استان همدان وجود ندارد و توزیع به صورت شبکه ای و مویرگی در حال انجام است.

ترابیان در تشریح این موضوع مطرح کرد: این توزیع از سازمان غله کشور به سازمان غله همدان می رسد و در ادامه به سازمان صنعت، معدن استان رسیده و سپس بین فروشگاه ها و شهرستان ها به نسبت جمعیت توزیع می شود که هم اکنون نیز در حال توزیع هستیم.

کد خبر: ۱۱۳٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha