۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
مشکل تأمین ریل راه‌آهن اردبیل برطرف شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشکل تأمین ریل راه‌آهن اردبیل برطرف شد

اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین ریل راه‌آهن «اردبیل - میانه» با مشکلاتی روبه‌رو بود که در سفر وزیر راه و شهرسازی برطرف شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر شنبه در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: تأمین ریل راه‌آهن «اردبیل - میانه» با مشکلاتی روبه‌رو بود که در سفر وزیر راه و شهرسازی برطرف شد و قسمتی از مشکلات عمده در این زمینه نیز بنیاد مستضعفان برطرف کرده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با تأمین بودجه مالی و نیز رفع مشکلات موجود در این زمینه تسریع‌بخشی در اجرای پروژه را شاهد هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ریل‌گذاری ۸۵ کیلومتر از راه‌آهن انجام شده است که تا پایان آبان‌ماه به ۱۰۳ کیلومتر خواهد رسید و در اوایل آذرماه امسال وزیر راه و شهرسازی مجددا بازدیدی از کل خط ریلی از سمت میانه به اردبیل انجام خواهد داد.

نیکزاد افزود: بنابر قول پیمانکار پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ریل‌گذاری به ۶۰۰ متر دو طرفه در روز افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم در راستای مشکلات موجود در اجرای پروژه مهم راه‌آهن اردبیل موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نیکزاد با اشاره به پیگیری مصوبات دولت در سفرهای استانی نیز گفت: مصوبات دولت در سفرهای استانی در هیئت رئیسه و یا در مجلس پیگیری می‌شود تا تلاش مسئولان در تحقق اهداف مورد نظر با موفقیت رقم بخورد.

نیکزاد بیان کرد: استان اردبیل با برخی مشکلات اعم از تأمین آب شرب، آب کشاورزی، وضعیت معیشتی، راه‌ها، اینترنت و اجرای طرح هادی مواجه است که در صورت عدم توجه به این مسائل بی‌شک شاهد مهاجرت از روستاها و ضربه اقتصادی به اقتصاد استان و کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۳٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha