۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
 ۱۰ خانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان احداث شد
دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان :

۱۰ خانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان احداث شد

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان با بیان اینکه این ستاد در خصوص تعمیر و تجهیز مسکن هم فعال است، گفت: ۱۰ خانه در استان احداث شده است.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در استان زنجان در خصوص تعمیر و تجهیز مسکن هم فعال است،گفت: تاکنون ۱۰ خانه توسط این ستاد در استان احداث و به نیازمندان واگذار شده است. 

وی با بیان اینکه ۲۴ خانه در استان طی سالجاری تعمیر و بازسازی شده است،اظهار کرد: تا پایان سالجاری تعداد واحدهای مسکونی احداث شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام افزایش می یابد. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان گفت: طی سال گذشته با توجه به وقوع سیل در شهرستانهای زنجان،ماهنشان و ایجرود بیش از ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین خانواده ها توزیع شد. 

هادی نژاد با بیان اینکه بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان در استان زنجان تهیه شده و اطلاعات خانواده ها دسته بندی شده استـ، تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان طی چند سال گذشته در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک هزینه تحصیل و تامین جهیزیه نیازمندان فعالیت کرده  و طی سالجاری این فعالیت ها تقویت می شود. 

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان در راستای تحقق شعار سال هم ایجاد اشتغال و حمایت لازم از واحدهای تولیدی غیر فعال را با جدیت دنبال می کند. 

کد خبر: ۱۱۳٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha