۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
تخصیص زمان بیشتر به کارهای شخصی با قابلیت Focus Time در تقویم کاری گوگل

تخصیص زمان بیشتر به کارهای شخصی با قابلیت Focus Time در تقویم کاری گوگل

شرکت گوگل در راستای تکمیل و توسعه پروژه Google Workspace، از قرار دادن قابلیت جدید در برنامه تقویم خود خبر داد که امکان لغو جلسات غیر مهم را به کاربر می دهد.

به گزارش خبرگزاری بازار، شرکت گوگل در راستای تکمیل و توسعه پروژه Google Workspace، از قرار دادن قابلیت جدید در برنامه تقویم خود خبر داد که امکان لغو جلسات غیر مهم را به کاربر می دهد. 

بر اساس این گزارش، گوگل اعلام کرده که این قابلیت جدید بر روی تقویم که Focus Time نام دارد، به کاربر این امکان را خواهد داد تا برای تمرکز بر روی کارها و جلسات مهمتر، آن دسته از جلساتی را که از اهمیت کمنری برخوردارند را لغو کرده و زمان جددی برای انجام آنها در برنامه زمانی خود در نظر بگیرد. 

گفته می شود نحوه استفاده از این قابلیت جدید، درست مانند تنظیم اعلان هایی مانند «بیرون از اداره هستم» در تنظیمات ایمیل گوگل است و با استفاده از آن در برنامه تقویم، طرف های جلسه نیز از لغو آن آگاه خواهند شد. 

گوگل معتقد است این قابلیت به شما امکان خواهد داد تا کارهای ناتمام مهم خود را به خاطر انجام جلسات نه چندان مهم حتی در واپسین دقایق آغاز جلسه، ادامه دهید و جلسه خود را لغو نمایید. 

این غول تکنولوژی در بیانیه ای که در همین خصوص منتشر کرده آورده است: با تغییراتی که در محیط های کاری ما در سال گذشته ایجاد شد، گفتگوها و جلسات بیشتر باعث می شود که افراد وقت خود را کمتر به کارهای اصلی شخصی تخصیص دهند. با ویژگی جدید زمان تمرکز، امیدواریم بتوانیم تخصیص زمان برای تفکر و کارهای اصلی را آسان تر کنیم.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha