۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
شرکت‌های پیمانکاری در پرداخت حقوق حذف می‌شوند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

شرکت‌های پیمانکاری در پرداخت حقوق حذف می‌شوند

بوشهر- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم حذف شرکت‌های پیمانکاری در پرداخت حقوق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه شب در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: رسیدگی عادلانه به تمام مناطق کشور و رفع فقر و تبعیض مهم‌ترین اولویت است و دولت و مجلس باید در این مسیر گام بردارد.

وی بر لزوم حذف شرکت‌های پیمانکاری در پرداخت حقوق تاکید کرد و افزود: شرکت‌های پیمانکاری در واقع واسطه‌هایی هستند که موجب تضییع حقوق کارمندان و کارگران می‌شود و چنانچه حقوق کارمندان به طور مستقیم پرداخت شود، عادلانه‌تر است و حق این عزیزان ضایع نمی‌شود و دریافتی ماهانه کارمندان افزایش پیدا می‌کند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: مسئولان باید در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم از همه ظرفیت قانونی استفاده کنند و حذف شرکت‌های پیمانکاری در پرداخت حقوق گامی در همین راستاست.

وی یادآور شد: بدون تردید مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه از ظرفیت قانونی خود برای تحقق این مهم به نفع کارکنان شرکتی در ادارات و نهادهای مختلف سراسر کشور استفاده می‌کند و امیدوارم به نتایج لازم برسیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر نشان دهنده این جایگاه است و همچنین نیروگاه هسته‌ای بوشهر که نماد این استان است.

حاجی بابایی اضافه کرد: ساماندهی وضعیت کارگران پارس جنوبی از برنامه‌های اساسی است و صبح امروز این موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و نتایج بررسی‌ها بعد از جمع بندی اعلام می‌شود.

وی افزود: کمک به حوزه اشتغال جوانان بومی و متخصص استان بوشهر در دستور کار است و راهکارهای لازم را بررسی کردیم و امیدوارم با کار کارشناسی و تامین بودجه و اعتبار لازم به اهداف لازم در این راستا برسیم.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha