۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
ارتقای شغلی کارکنان صنعت نفت و پارس جنوبی
حاجی بابایی در گفت‌وگو با بازار مطرح کرد

ارتقای شغلی کارکنان صنعت نفت و پارس جنوبی

بوشهر- حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر لزوم ارتقای شغلی کارکنان صنعت نفت به ویژه در پارس جنوبی تاکید کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاسیسات صنعت نفت در پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارس جنوبی بزرگترین منطقه صنعت نفت است و باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشیم.

وی افزود: کارگران در شرایط بسیار سختی در عسلویه کار می‌کنند و حمایت از کارگران و ارتقای شغلی آنها مورد توجه و تاکید قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سفر به استان بوشهر به منظور بازدید از شهرستان‌های مختلف و شناخت برخی مشکلات و دغدغه‌های مردم استان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: امشب در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر، شرکت و تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد که امیدواریم موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به دعوت غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

بازدید از تاسیسات صنعت نفت و همچنین بازدید از مناطق کشاورزی و گلخانه ای و بازدید از صنایع دریایی و نشست شورای برنامه ریزی استان بوشهر از مهم‌ترین برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان بوشهر است.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha