۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
وجود ۴۲ ماده معدنی در سمنان | ایجاد ظرفیت‌های سرمایه گذاری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

وجود ۴۲ ماده معدنی در سمنان | ایجاد ظرفیت‌های سرمایه گذاری

سمنان- همتیان، دبیر اتاق بازرگانی سمنان بر اولویت رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران در استان تاکید کرد و گفت: سمنان توانمندی خاص از جمله وجود ۴۲ نوع ماده معدنی برای سرمایه گذاری دارد.

علی همتیان در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه شورای عالی اشتغال سازمان زندان‌های سمنان با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان از جمله نیروی انسانی، بیان کرد: استان سمنان توانمندی خاص در صنعت و معدن دارد که می بایست در زمینه جذب سرمایه گذار حمایت های بهتری در این راه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در  بخش معدن از  ۷۱ ماده معدنی موجود در ایران اسلامی ۴۲  ماده معدنی شناخت شده در استان سمنان موجود است، افزود: معدن یک ظرفیت عظیم سرمایه گذاری در استان است.

دبیرکل اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه  زیر ساخت ها  در استان  فراهم است، اضافه کرد: سرمایه گذاران توقع ندارند برایشان فرش قرمز پهن کنند حداقل درخواست آنان، رفع و مشکلات حوزه سرمایه گذاری است.

همتیان با بیان اینکه در بحث مشارکت‌های اجتماعی اتاق توانست یاور بخش درمان در زمان بیماری کووید ۱۹ باشد و این کمک‌ها شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی به مبلغ  بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است، ابراز کرد: نقش اتاق در فراز و نشیب اقتصادی بسیار موثر و در رخدادها پیشگام بوده، لذا رفع موانع مخل کسب و کار کلید واژه و الزام اتاق در این سال‌ها بوده به طوری که اتاق سمنان توانسته رتبه اول کسب پایش کسب و کار در کشور را اخذ کند.

کد خبر: ۱۱۳٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha