۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی باید اولویت اصلی استاندار جدید باشد
نماینده مردم شبستر در مجلس:

توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی باید اولویت اصلی استاندار جدید باشد

شبستر- راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی باید اولویت اصلی استاندار جدید باشد.

جعفر راستی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص انتخاب استاندار و اولویت‌های استان اظهار داشت: اولویت‌های استان مانند کشور اقتصاد و معیشت مردم است و توسعه اقتصاد استان باید اولویت سردار خرّم استاندار جدید باشد.

وی با بیان اینکه استاندار جدید باید برای رفع مشکل معیشتی تلاش کند، گفت: امروز اصلی‌ترین مشکل مردم مساله معیشت است و موقعیت استان ما از نظر همسایگی و نزدیکی با چندین کشور بهترین موقعیت برای ارتقای توسعه اقتصادی را دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ‌با تاکید براینکه با مدیریت می‌توان شاهد توسعه استان بود، گفت: استاندار رئیس جمهور یک استان است و امیدوارم با توجه به روحیه‌ای که از آقای خرّم می‌شناسم وحدتی برای تمام گرایش‌های فکری و سیاسی ایجاد کنند تا توسعه استان هموار شود.

وی با اشاره به اولویت‌های شهرستان شبستر هم عنوان کرد: شهرستان شبستر هم در بحث صنعتی و هم در بحث باغات نمونه خوبی است و باید توجه ویژه به کارخانجات شبستر انجام گیرد.

راستی تاکید کرد: ظرفیت‌های بزرگی مانند شهرک صنعتی بعثت، شهرک سرمایه گذاری خارجی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان و… وجود دارد که با مدیریت می‌توان این ظرفیت‌ها را شکوفا کرد.

کد خبر: ۱۱۳٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha