۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
سرمایه گذار آزادراه زنجان - تبریز به تعهدات خود عمل نمی‌کند
مدیرکل راهداری زنجان:

سرمایه گذار آزادراه زنجان - تبریز به تعهدات خود عمل نمی‌کند

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان گفت: شرکت سرمایه گذار آزادراه زنجان - تبریز به تعهدات خود در خصوص آسفالت و بهسازی این مسیر ارتباطی عمل نمی‌کند.

به گزارش بازار به نقل از راهداری زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: آزادراه زنجان - تبریز پروژه‌ای مشارکتی بوده و متاسفانه سرمایه گذار آن به تعهدات خود عمل نمی‌ کند.

وی اظهار کرد: این شرکت بر اساس تعهدات خود باید بعد از ۱۲ سال روکش اساسی آسفالت در این آزادراه را انجام می‌داد و در زمان حاضر پنج سال از این ۱۲ سال سپری‌شده و متأسفانه تاکنون شرکت ملی آزادراه زنجان - تبریز به تعهدات خود عمل‌نکرده است و با توجه به این که پروژه آزادراه زنجان به تبریز مشارکتی است، سازمان راهداری نیز به لحاظ قانونی نمی‌تواند منابع را در آن نگه‌دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: بابت نگهداری این مسیر ارتباطی ۱۵ درصد از درآمد عوارضی را به‌ منظور انجام عملیات جاری اعم از لکه‌گیری، ساماندهی علائم و فعالیت‌های زمستانی، به راهداری استان زنجان تخصیص می‌دهند و این ۱۵ درصد جوابگوی روکش‌های آسفالت در آزادراه زنجان - تبریز نبوده و اجرای این عملیات نیز جزو تعهدات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیست.

علی اکبری تاکید کرد: بر اساس مصوبه جلسات دو پیمانکار انتخاب و قرارداد یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی منعقد شد، اما تاکنون در خصوص پیش‌پرداخت این قرارداد بانک سرمایه‌گذار مبلغی پرداخت نکرده است.

وی گفت: ۹۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز در حوزه استان زنجان قرار دارد که در زمان حاضر ۳۰ درصد از این مسیر خرابی‌های شدید دارد و از طرفی نیز فصل کاری در استان محدود است.

کد خبر: ۱۱۳٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha