۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
بهترین بازی‌های اپل واچ که عاشق‌شان می‌شوید

بهترین بازی‌های اپل واچ که عاشق‌شان می‌شوید

مسلماً نباید از یک ساعت مچی انتظاری در حد کنسول‌های بازی یا حتی تلفن‌های هوشمند داشته باشید؛ اما خب بازی‌های اپل واچ، گزینه خوبی برای گذران وقت هستند.

به گزارش بازار، آخرین مدل اپل واچ عرضه شده به بازار، نسل ششم آن است که مطابق معمول واکنش‌های خوبی از جانب کاربران دریافت کرده است. شاید اگر سری به قابلیت‌های اولین نسخه‌های اپل واچ بزنیم، بازی کردن جزئی از آن‌ها نباشد، اما حالا می‌توانید روی مچ دست‌تان هم بازی کنید.

نمی‌خواهیم از انقلاب و تغییرات بزرگی که این تکنولوژی ایجاد کرده بگوییم! بلکه قصد داریم بازی‌های جذاب این ساعت مچی را به شما معرفی کنیم.

۸ بازی جذاب اپل واچ

مسلماً نباید از یک ساعت مچی انتظاری در حد کنسول‌های بازی یا حتی تلفن‌های هوشمند داشته باشید؛ اما خب بازی‌های اپل واچ، گزینۀ خوبی برای گذران وقت هستند. نکته دیگر اینکه بیشتر این بازی‌ها را باید ابتدا روی iPhone نصب کنید و سپس با اپل واچ آن‌ها را اجرا کنید.

۱- Life Line

این بازی جزو بهترین بازی‌های اپل واچ محسوب می‌شود. در Life Line، با یک فضانورد گیرافتاده در کهکشان صحبت می‌کنید. سازوکار بازی به این شکل است که باید با جواب‌های درست، او را از مخمصه‌ای که گرفتارش شده است نجات دهید.

یعنی فضانورد از شما سوال می‌پرسد و شما باید از بین گزینه‌های موجود، بهترین پاسخ را به او بدهید.

پس از تمام کردن نسخۀ اولیۀ این بازی، می‌توانید سراغ نسخه‌های بعدی بروید تا همچنان از چالش‌های آن لذت ببرید.

بعد از اینکه Life Line را روی اپل واچ‌تان نصب کردید، باید داخل آن شوید و سپس، پیام‌ها را روی ساعت هوشمندتان دریافت خواهید کرد.

هربار که پاسخی به پرسش‌های فضانورد گم‌شده می‌دهید، اطلاعات بیشتری نصیب‌تان می‌شود و بهتر می‌توانید او را راهنمایی کنید.

این بازی رایگان نیست و باید پس از خرید گیفت کارت اپل، ۱ دلار ناقابل برای داشتن آن هزینه کنید.

۲- Trivia Crack

این بازی مشابه Quiz of Kings است که در ایران بسیار معروف است. یک بازی برای سنجش اطلاعات عمومی. افرادی از سرتاسر جهان، رقبای شما در Trivia Crack هستند.

چرخی در این بازی وجود دارد که موضوع سوالات را مشخص می‌کند. تاریخ، جغرافیا، ورزش، هنر، علم و سرگرمی از موضوعات سوالات هستند.

نکتۀ جذاب دیگر اینکه می‌توانید دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید و حتی هنگام بازی کردن با آن‌ها چَت هم بکنید.

سوال‌ها ساده طراحی شده‌اند تا بازی پیچیدگی خاصی نداشته باشد. ادامه این بازی، Trivia Crack ۲ نام دارد.

این بازی جذاب در اپل استور رایگان عرضه می‌شود، اما برای برخورداری از برخی امکانات داخل بازی، باید هزینه کنید.

بهترین بازی‌های اپل واچ که عاشق‌شان می‌شوید

۳- Snappy Word

Snappy Word از سری بازی‌های حدس کلمات است که نمونه‌های ایرانی زیادی هم دارد. از آنجایی که صفحه اپل واچ کوچک است، این بازی تنها کلمات چهار حرفی را نمایش می‌دهد.

دو حالت بازی وجود دارد. اولی با محدودیت زمانی است؛ یعنی باید در ۳۰ ثانیه، تعداد کلمات مختلفی را حدس بزنید. مسلماً هرچه بیشتر، بهتر!

دومی حالتی است که آنقدر کلمه حدس می‌زنید تا بالاخره اشتباه کنید و ببازید.

حتی می‌توانید رکوردتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن‌ها را به چالش دعوت کنید.

بهترین بازی‌های اپل واچ که عاشق‌شان می‌شوید

۴- Tiny Armies

ارتش‌های کوچولو! بازی جذاب و فان که مثل بازی‌های خانه‌سازی است. همان‌هایی که از سال‌های دور بودند و همچنان هم به‌ شکل‌های مختلف هستند.

نکتۀ جذاب Tiny Armies این است که دو بازیکن، برای تصاحب قلمروی یکدیگر مبارزه می‌کنند. دریاچه‌ها، کوهستان‌ها، شهرها و ... اهداف طرفین برای فتح هستند. می‌توانید کنار دوست‌تان بنشینید و از طریق iMessage به بازی بپردازید؛ یا با فردی دیگر آن سر دنیا به‌صورت آنلاین بازی کنید. حتی می‌توانید تنهایی و با هوش مصنوعی خود بازی نبردی داشته باشید.

این بازی در اپل استور، ۱ دلار قیمت‌گذاری شده است.

بهترین بازی‌های اپل واچ که عاشق‌شان می‌شوید

۵- Komard

داستان این بازی می‌تواند برای ساخت یک بازی با نهایت گرافیک و گیم‌پلی فوق‌العاده استفاده شود. به این صورت که شما با یک هوش مصنوعی به‌جامانده از اتحاد جماهیر شوروی صحبت می‌کنید. (مثل بازی Life Line)، باید پاسخ او را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

این هوش مصنوعی از سال ۱۹۸۵ غیرفعال بوده و حالا مجدداً بیدار شده است! متاسفانه او فکر می‌کند جنگ سرد همچنان در جریان است؛ بنابراین پاسخ اشتباه شما، می‌تواند منجر به شلیک سلاح‌های اتمی روسیه شود. به عبارتی، نابودی دنیا!

قیمت این بازی هم در فروشگاه اپل، ۱ دلار است.

۶- Elevate: Brain Training

گرچه این مورد را نمی‌توان جزو بازی‌ها به حساب آورد، اما قطعاً سرگرم‌کننده است. درست مثل برنامه‌های تقویت ذهن و مغز که روی گوشی‌ها نصب می‌شوند، Elevate: Brain Training هم در تقویت مهارت‌های ذهنی مثل: تمرکز، حافظه، تحلیل، ریاضیات، دقت و درک مطلب، موثر و کارآمد عمل می‌کند.

این کار توسط بیش از ۳۵ مینی‌گیم انجام می‌شود. نکتۀ جذاب دیگر اینکه می‌توانید ریز عملکردتان را ببینید تا پیشرفت‌تان را ارزیابی کنید.

Brain Training در اپل استور رایگان عرضه می‌شود؛ اما برای برخورداری از برخی امکانات باید پول بدهید.

۷- Bubblegum Hero

خیلی ساده، اما در عین حال سرگرم‌کننده! این همان چیزی است که Bubblegum Hero ارائه می‌کند. وظیفۀ شما در این بازی، باد کردن آدامس است! به این صورت که شخصیت اصلی، در حال جوییدن آدامس است. اگر انگشت‌تان را روی صفحه اپل واچ‌تان نگه دارید، آدامس باد می‌شود.

البته میزان این باد شدن را دایره‌ای نشان می‌دهد که اندازه‌اش دائماً در حال تغییر کردن است. اگر آدامس بزرگ‌تر از دایره شود، می‌ترکد! چالش بازی همین است.

این بازی رایگان است، اما خرید درون‌برنامه‌ای دارد.

۸- Retro Twist: Old School Mashup

اگر می‌خواهید بازی‌های نوستالژی را روی مچ‌تان داشته باشید، این گزینه را دوست خواهید داشت!

درواقع این بازی، نسخه کوچک‌شده بازی‌های آرکیدی مثل: Space Invader, Contra, Brick Breacher و ... را شامل می‌شود.

هم می‌توانید روی ساعت مچی‌تان از این بازی (یا بهتر است بگوییم بازی‌ها) لذت ببرید و هم روی تلفن همراه‌تان (مشخصاً iPhone).

لرزیدن ساعت در برخی مواقع برای تزریق هیجان، موزیک‌های جذاب و افکت‌های صوتی، از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند.

قیمت این بازی تنها ۱ دلار است.

همان‌طور که دیدید، حتی بازی‌های پولی اپل واچ هم بسیار ارزان هستند. برای اینکه بتوانید این بازی‌های سرگرم‌کننده را داشته باشید، باید اقدام به خرید گیفت کارت  کنید. از کجا؟ خواهیم گفت.

موبوگیفت؛ سامانه متفاوت خرید گیفت کارت

اگر قصد خرید گیفت کارت اورجینال دارید و می‌ترسید گیر کلاه‌برداران بیفتید، موبوگیفت خیال‌تان را راحت می‌کند. انواع گیفت کارت اپل، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت پلی استیشن و ده ها نوع گیفت کارت دیگر در موبوگیفت ارائه میشود.

با استفاده از این سایت، می‌توانید با اطمینان‌خاطر از اصالت محصول، کارت موردنظرتان را تهیه کنید.

کد خبر: ۱۱۳٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha