۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
طرحهای راکد اقتصادی اصفهان در اولویت اجرا قرار گرفت|راه‌اندازی مرکز فوریتهای سرمایه‌گذاری
در گفت وگو با بازار مطرح شد؛

طرحهای راکد اقتصادی اصفهان در اولویت اجرا قرار گرفت|راه‌اندازی مرکز فوریتهای سرمایه‌گذاری

اصفهان - قاضی‌عسگر،معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری اصفهان گفت: مسائل و مشکلات طرح های راکد اقتصادی در اصفهان که تاکنون ۸۰ درصد یا بیشتر پیشرفت داشتند بررسی و رفع شده و در اولویت اجرا قرار می گیرد.

سیدحسن قاضی‌عسگر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مرکز فوریت های تولید و سرمایه گذاری اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان راه اندازی شده است و اعضای اتاق بازرگانی به سه شکل می توانند مسائل ومشکلات خود را مطرح کنند.

وی افزود: راه اندازی این مرکز در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری اصفهان، می تواند به سرعت بخشی دستگاه های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی کمک کند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: مرکز فوریت های تولید و سرمایه گذاری اعضای اتاق بازرگانی اصفهان در بدو امر به مسائل و مشکلات طرح های راکدی که ۸۰ درصد پیشرفت داشتند، می پردازد تا این طرح ها به صورت کامل اجرایی شود.  

وی اضافه کرد: هر هفته هم، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری اصفهان، مسائل کارگروه های بانکی و غیربانکی مطرح و تصمیم گیری می‌شود که بر بهبودی شاخص‌های کسب و کار استان اصفهان موثر خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha