۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
افتتاح شرکت جاودان ستاره زیویه در کردستان/۱۴۰ نفر صاحب شغل شدند
با سرمایه گذاری بخش خصوصی؛

افتتاح شرکت جاودان ستاره زیویه در کردستان/۱۴۰ نفر صاحب شغل شدند

سنندج – طی مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، شرکت جاودان ستاره زیویه که تولید کننده محصولات صادراتی کیک، کلوچه و بیسکویت است، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، بعد از ظهر امروز و طی مراسمی، فاز توسعه واحد تولیدی صادرات محور کیک، کلوچه و بسکویت کردستان با برند بوبوتو با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان کردستان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت جاودان ستاره زیویه در این مراسم اظهار داشت: سال ۹۴ در همین روز فاز نخست یک شرکت ورشکسته را تحویل و افتتاح کردیم و امروز شاهد بهره برداری فاز توسعه ای آن هستیم.

نجیب شریفی با اشاره به اینکه براساس توان تولید میزان اشتغال هم افزایش یا کاهش می یابد، اضافه کرد: اشتغال ابتدایی این واحد ۱۵ نفر بود و اکنون به ۱۴۰ نفر رسیده و امکان افزایش ۱۶۰ نفر دیگر را هم دارد.

وی با بیان اینکه در این واحد کیک های تخمیری که در اروپا در بوفه مدارس اجازه توزیع دارند تولید می شوند، افزود: قبل از شیوع کرونا به اتحادیه اروپا و مالزی صادرات داشتیم ولی در این دو سال به دلیل بسته شدن مرزها این بازار را از دست دادیم.

مدیر عامل شرکت جاودان ستاره زیویه ظرفیت سالانه تولید در این واحد را ۹ هزار و ۵۰۰ تن خواند و گفت: تاکنون برای راه اندازی این واحد ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و انتظار می رود که زمینه برای افزایش سرمایه گذاری هر چه بهتر در این واحد صنعتی فراهم شود.

شریفی یادآور شد: بسته شدن ۱۷ روزه مرز باشماق مریوان هم ضربه زیادی به واحد ما وارد کرد و تا مرز نابودی رفتیم ولی با تحمل کارکنان تولید را استمرار دادیم.

دولت آماده حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است

استاندار کردستان نیز در جریان برگزاری این مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: این تولیدکننده و سرمایه گذار کردستانی ثابت کرده امکان کار و تولید در این استان وجود دارد.

بهمن مرادنیا ضمن تشکر از بانک هایی که از واحدهای تولیدی حمایت می کنند، افزود: عده ای همواره مدعی می شوند که سرمایه گذار از این استان فراری داده می شود ولی با فعالیت و تولید واحدهای موفقی هم چون شرکت جاودان ستاره زیویه خط بطلانی بر چنین ادعاهایی کشیده می شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این استان نیاز به فرهنگ سازی دارد، یادآور شد: جوانان خوش فکر و توانمند زیادی در استان داریم که با همت صاحبان سرمایه می توانند در بخش های مختلف کار و محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کنند.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha