۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
 تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی در زنجان دچار مشکل است
رئیس کمیسیون فناوری اتاق بازرگانی زنجان:

 تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی در زنجان دچار مشکل است

زنجان- حمیدی، رئیس کمیسیون فناوری اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بلاکچین و رمزارزها صنعت جدیدی است که نیاز به حمایت دارد، گفت: تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی در استان زنجان دچار مشکل است.

محسن حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: رمز ارزها فرصتی برای کشور  است و با هم افزایی همه دستگاه های اجرایی می توان از این صنعت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه رمزارزها در ابتدا باید مورد حمایت دستگاه ها و نهادها باشند تا بتوان صرافی ها را نیز مورد حمایت قرار داد، اظهار کرد: مشکل کمبود برق واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان پیک بار مصرف باید مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس کمیسیون فناوری اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بلاکچین و رمزارزها صنعت جدیدی است که نیاز به حمایت دارد، گفت: تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی در استان زنجان دچار مشکل است.

حمیدی گفت: تعرفه های بالای برق، استفاده از گاز برای فعالیت این صنعت، ممنوعیت های فعالیت چندین ماهه، تناقض برخی از قوانین با یکدیگر، تسهیلات و حمایت های دولتی از صنعت بلاکچین و رمزارزها، به روز شدن قوانین در حوزه ماینینگ، شناخته شدن رسمی فعالیت این صنعت باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: صنعت برق کشور یک صنعت پیر است و  در حال حاضر روزانه ۶۰ هزار مگاوات برق در کشور تولید می‌شود که متاسفانه به دلیل فرسودگی صنعت برق ۲۶ تا ۳۰ درصد در فرآیند تولید، تلفات نیرو وجود دارد. 

کد خبر: ۱۱۲٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha