۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
اسکان اضطراری بیش از ۶۰۰ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان/ خدمات رسانی ادامه دارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

اسکان اضطراری بیش از ۶۰۰ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان/ خدمات رسانی ادامه دارد

زاهدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۶۲۸ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در این استان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون ۶۲۸ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در این استان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر توسط ۴۸۴ نجاتگر در قالب ۹۰ تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

راشکی با اشاره به اینکه تاکنون به یک هزار و ۵۴۴ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان امداد رسانی شده است، گفت: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۶۹۷ تخته پتو، ۳۲۶ تخته موکت، ۱۲۵ دستگاه چادر، ۸۳۰ کیلوگرم نایلون و مقادیری مواد غذایی و اقلام ضروری دیگر بین افراد آسیب دیده در سطح این استان توزیع کردند.

کد خبر: ۱۱٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha