۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
تشکیل ۶ میلیارد پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس خراسان جنوبی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد؛

تشکیل ۶ میلیارد پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس خراسان جنوبی

بیرجند- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در طرح نظارتی آغاز سال تحصیلی ۶ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال پرونده برای واحدهای متخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از سازمان صمت خراسان جنوبی علی تهوری  با بیان اینکه پرونده واحدهای متخلف جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است اظهار کرد: در این طرح بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای ارائه دهنده کالا و خدمات مرتبط صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۱۵ پرونده تخلف شده است.

وی به برگزاری گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره و بیان کرد: از ابتدای این طرح، برگزاری گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی و مرتبط در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در سطح استان در دستور کار این معاونت بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی یادآور شد: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی با توجه به بازگشایی محدود مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت ها و ممانعت از تخلفات احتمالی و عرضه انواع اقلام نوشت افزار تقلبی، قاچاق و غیراستاندارد وارداتی در سطح بازار از تاریخ سوم مهر ماه لغایت بیستم مهر ماه ۱۴۰۰ اجرا شد.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha