۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
۳۰۰ فرصت شغلی در زنجان ایجاد شد
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان:

۳۰۰ فرصت شغلی در زنجان ایجاد شد

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: طی سال گذشته ۳۰۰ اشتغال در بخش‌های مختلف در سطح استان توسط ستاد اجرایی و بنیاد برکت ایجاد شد. 

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اشتغال‌زایی هم اقدامات خوبی انجام می دهد، گفت: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام در استان و بنیاد برکت تسهیل‌گری‌هایی در هشت شهرستان استان راه اندازی کرده‌اند. 

وی اظهار کرد: این تسهیل‌گرها نسبت به شناسایی و ایجاد مشاغل خرد در استان برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارند. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: طی سال گذشته ۳۰۰ اشتغال در بخش های مختلف در سطح استان زنجان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت ایجاد شد. 

هادی نژاد با بیان اینکه میزان تسهیلات بدون بهره است، تاکید کرد: میزان تسهیلات از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان است و عموم مردم با توجه نوع طرحی که ارائه می دهند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان آغاز کرده است، ابراز داشت: ستاد اجرایی فرمان امام تاپایان سالجاری هم نسبت به افزایش اشتغال در استان مدیریت لازم را دارد.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha