۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
 کلاهبرداری از نانوایان شهرری به نام تسهیلات ریاست جمهوری!
عضو اتحادیه نانوایان شهرری در گفتگو با بازار خبر داد

کلاهبرداری از نانوایان شهرری به نام تسهیلات ریاست جمهوری!

عزیزی عضو اتحادیه نانوایان شهرری گفت: طی هفته اخیر تماس هایی با اعضای نانوایان شهرری گرفته شده و به بهانه اعطای وام بهسازی از سوی دفتر ریاست جمهوری، مبالغی از اعضا برای داشتن گردش مالی گرفته شده است.

بازار؛ گروه کشاورزی: قامتعلی عزیزی رئیس سابق و عضو فعلی اتحادیه نانوایان شهر ری به خبرگزاری بازار گفت: طی هفته اخیر با برخی از واحدهای نانوایی این شهر که دارای پروانه کسب هستند تماس  هایی گرفته شده و به نام «ریاست جمهوری» از آنها کلاهبرداری هایی صورت گرفته است.

عزیزی گفت: در واقع با ۱۰ نفر از از اعضای نانوایان شهر ری  تماس هایی گرفته شده است مبنی بر اینکه ریاست جمهوری تسهیلاتی برای «به‌سازی کامل» نانوایی های این شهر تخصیص داده که برای امکان استفاده از آن بایستی حساب شان گردش داشته باشد و به این ترتیب بعد از کشاندن فرد به پای عابربانک با اعلام شماره حسابی که متعلق به بانک سپه و به نام یک شخص حقیقی است، اقدام به کلاهبرداری کرده و مبالغی بین ۳ تا ۷ میلیون تومان از آنها دریافت کرده اند.

اطلاعات پروانه کسب واحدهای نانوایی چگونه به دست کلاهبرداران رسیده است؟
این عضو اتحادیه نانوایان شهر ری با اشاره به اینکه این کلاهبرداری در مورد واحدهای نانوایی صورت گرفته که پروانه کسب آن به نام بانوان بوده است افزود: مساله اینجا است که این کلاهبرداران چگونه توانسته اند به اطلاعات پروانه های کسب این واحدهای نانوایی دست پیدا کنند؟

وی در پایان اظهار داشت: درخواست ما از دستگاه های مربوطه و به خصوص دفتر ریاست جمهوری که به نام آنها چنین اتفاقی رخ داده است این است که این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند و از سوی دیگر از رخ دادن موارد مشابه در دیگر شهرها پیشگیری کنند.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha