۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
احتمال راه اندازی دومین صندوق مبادلات بیت کوین در بورس آمریکا تا پایان هفته
بلومبرگ پیش بینی کرد؛

احتمال راه اندازی دومین صندوق مبادلات بیت کوین در بورس آمریکا تا پایان هفته

تحلیلگران بلومبرگ معتقدند دومین صندوق قابل تبادل (ETF) بیت کوین در پی راه اندازی پروژه عرضه سهام این ارز دیجیتال در بورس آمریکا، تا آخر هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، تحلیلگران معتقدند دومین صندوق قابل تبادل (ETF) بیت کوین در پی راه اندازی پروژه عرضه سهام این ارز دیجیتال در بورس آمریکا، تا آخر هفته جاری راه اندازی خواهد شد. 

بر اساس این گزارش، «اریک بالکوناس» تحللیگر ارشد بلومبرگ با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، پیش بینی کرد که شرکت والکری احتمالا تا پایان هفته، نسبت به راه اندازی صندوق جدید بیت کوین و قرار دادن آن در فهرست مبادلات نزدک در آمریکا اقدام خواهد کرد.

اگر پیش بینی بالکوناس درست از آب درآید، صندوق سرمایه گذاری بیت کوین والکری، دومین پلتفرم مبادلات بیت کوینی در بورس ایالات متحده پس از راه اندازی آن در بورس نیویورک خواهدبود.

از سوی دیگر، «جیمز سیفارت» دیگر محقق ارشد بلومبرگ نیز پیش بینی کرده که به محض ارائه سهام بیت کوین والکری در بورس نزدک، مبادلات این ارز دیجیتال محبوب آغاز خواهد شد. وی همچنین اعلام کرده که راه اندازی این صندوق نهایتا تا ۲۰ الی ۲۱ اکتبر انجام خواهد شد. بدیهی است در صورت راه اندازی دومین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین در بورس آمریکا، اعلام خبر آن کافی است تا شوک قیمتی قابل توجهی به بازار این ارز دیجیتال وارد شده و روند بازار را بیش از پیش صعودی کند. 

لازم به ذکر است، با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سقف قیمتی فصل گذشته خود طی مدت زمانی اندک، اکنون بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال از تخمین قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برای این رمز ارز محبوب در فصل جاری بازار خبر داده اند.

بیت کوین توانست طی روزهای گذشته قیمت ۵۸ هزار دلار را به نقطه مقاومت خود تبدیل کند. این حرکت صعودی از آن به عنوان Bull Pennant یاد می شود، نشان دهنده یک دوره ادغام قیمت با خطوط روند همگرا است که پس از یک حرکت قوی صعودی شکل می گیرد. این حرکت در نهایت باعث می شود قیمت در جهت روند قبلی خود به سطحی برسد که معمولاً به اندازه اندازه حرکت بزرگ اولیه یعنی سقف قیمت فصل گذشته یا همان ۶۴ هزار دلار افزایش می یابد.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha