۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
ادغام اپلیکیشن Viva Insights در نرم افزار پر طرفدار مایکروسافت تیمز
مایکروسافت خبر داد؛

ادغام اپلیکیشن Viva Insights در نرم افزار پر طرفدار مایکروسافت تیمز

شرکت مایکروسافت از تصمیم خود برای ادغام اپلیکیشن پرطرفدار «ویوا» در پلتفرم «مایکروسافت تیمز» خبر داد که می تواند راندمان این نرم افزار محبوب در حوزه ارتباطات را برای کاربران آن افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری بازار، شرکت مایکروسافت از تصمیم خود برای ادغام اپلیکیشن پرطرفدار «ویوا» در پلتفرم «مایکروسافت تیمز» خبر داد که می تواند راندمان این نرم افزار محبوب در حوزه ارتباطات را برای کاربران آن افزایش دهد. 

بر اساس این گزارش، مایکروسافت با اعلام این خبر در وبلاگ مایکروسافت ۳۶۵ اعلام کرد که با این اقدام، کاربران تیمز تجربه جدید از کار با این نرم افزار خواهند داشت.

لازم به ذکر است اپلیکیشن Viva Inshght مایکروسافت امکان شخصی سازی پیشنهاداتی که به آنها کمک خواهد کرد تا کارهای خود را بهتر مدیریت کنند، می دهد. این پیشنهادات برگرفته از اطلاعات موجود در ایمیل، جلسات، تماس ها و چت های کاربران در فضای مایکروسافت ۳۶۵ استخراج شده و برای بهبود پیشبرد اهداف کاری، به آنها پیشنهاد می شوند. 

در حقیقت، Viva Insights به کاربران کمک می کند تا بهره وری و آسایش خاطر خود در محل کار را از طریق امکاناتی مانند Headspace که مدیتیشن های هدایت شده را ارائه می دهد، رفت و آمد مجازی برای بستن آگاهانه روز کاری خود، مایکروسافت To-Do و موارد دیگر را بهبود بخشد.

مایکروسافت به عنوان بخشی از به روز رسانی جدید خود، ویژگی زمان تمرکز Viva Insights را روی نرم افزار تیمز اضافه خواهد کرد تا از این طریق، کاربران مایکروسافت ۳۶۵ بتوانند بدون وقفه با اعلان های این نرم افزار به صورت بی صدا کار کنند.

با استفاده از حالت فوکوس در اپلیکیشن Viva Insights ، کاربران تیمز قادر خواهند بود کارهای مهم خود را با موسیقی فوکوس که از بخش Headspace در پس زمینه نرم افزار پخش می شود، کارهای خود را پیش ببرند. این تجربه جدید شامل اعلان ها و همچنین صفحه حالت تمرکز جدید در برنامه Viva Insights Teams خواهد بود.

کاربران مایکروسافت ۳۶۵ می توانند تنظیمات طرح تمرکز خود را ثبت و شخصی سازی کرده یا تغییر دهند و یا حتی زمان تمرکز فوری را در برنامه Viva Insights Teams رزرو کنند.

چه در خانه کار می کنید و یا در محل کار ، زمان تمرکز در تیمز به شما کمک خواهد کرد تا حواس پرتی های خود را از بین برده تا بتوانید کارهای بیشتر و البته با دقت بالاتری را در طول روز انجام دهید.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha